וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס: "אני מוכן לחתום על חוזה בז'לגיריס"

הגארד בן ה-37 שוכנע על ידי סבוניס, ומצטרף לאלופת ליטא: "הקבוצה רצינית, בעבר החלום שלי היה לשחק בז'לגיריס"

אחרי קיץ ארוך, נראה ששרונאס יאסיקביצ'יוס מצא סוף סוף קבוצה לעונה הקרובה, ולערוך במדיה הופעת בכורה כבר ביום שני הקרוב במשחק הכנה מול קאזאן הרוסית. שאראס נחת היום (חמישי) בליטא ואמר לעיתונאים המקומיים: "אני מוכן לחתום על חוזה בז'לגיריס. בואי לליטא מראה שהמועדון רציני. המועדון הזכיר בעבר תיאטרון, אני יודע מה מצבו עכשיו, אני בקשר הדוק עם ראשי המועדון. בעבר החלום שלי היה לשחק בז'לגיריס, אבל יש הבדל בין חלום של ילד בן 7 לחלום של בן אדם בן 37".

שרונאס יאסיקביצ'יוס, פנאתינייקוס. AP
הגשים חלום של ילד. שאראס במדי פנאתינייקוס/AP

אתר "יורוהופס" מדווח כי מי ששכנע את שאראס להצטרף לז'לגיריס היה נשיא איגוד הכדורסל של ליטא ואגדת הכדורסל ארווידאס סבוניס. "לפני כשבועיים שאראס נסע לקובנה כדי להשתתף בחגיגות העשור לאליפות אירופה בה זכתה ליטא ב-2003", מדווח האתר, "סבוניס ניצל את ההזדמנות ועזב את סלובניה, בה שהה עם נבחרת ליטא ביורובאסקט, וטס לליטא ליום אחד כדי לפגוש את שאראס ואת אנשי ז'לגיריס, ולנסות להחתים אותו בשורות אלופת ליטא".

יאסיקביצ'יוס שיחק בעונה האחרונה בבצלונה, בשורותיה שיחק 31 משחקי יורוליג בהם תרם 4.9 נקודות ו-2 אסיסטים ב-14.6 דקות משחק. שאראס החל את הקריירה בבוגרים בעונת 1998/99 בשורות ריטאס וילנה, ובהמשך הקריירה שיחק באולימפיה לובליאנה, ברצלונה, מכבי תל אביב, אינדיאנה פייסרס, גולדן סטייט ווריורס, פנאתינייקוס אתונה ופנרבחצ'ה אולקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully