וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טונייס: "אוהדי בית"ר מזכירים את האווירה בדרום אמריקה"

הבלם הונצולאני נהנה בקבוצתו החדשה ובראיון בארצו אמר: "קבלת הפנים הייתה נהדרת. מאוד בטיחותי כאן, אין בעיות"

one

הבלם החדש של בית"ר ירושלים, אנדרס טונייס, מתרגל לחיים במדי הקבוצה מהבירה. הבוקר (חמישי), התפרסם ב"אל נסיונאל", עיתון ממולדתו של טונייס, ונצואלה, ראיון עם השחקן, שהגיע לבית"ר מסלטה ויגו הספרדית.

בתחילת הכתבה מסופר על כך שאוהדי בית"ר המתינו לשחקן כבר בשדה התעופה והרעיפו עליו את אהבתם. כמו כן, מצוין כי אצטדיון טדי שוכן קרוב מאוד לאזורים בהם יושבים ערביי ישראל. בית"ר עצמה מכונה "הקבוצה הכי מפורסמת במדינה" ועל טונייס נאמר שהוא השחקן בעל הרזומה הבכיר בקבוצה.

טונייס אמר: "קבלת הפנים הייתה נהדרת וירושלים באמת יפה מאוד. הכול כאן רגוע, מאוד בטיחותי. יש מצלמות בכל מקום ואני כלל לא מודאג. גם אני ראיתי הרבה דברים בטלוויזיה, אבל אם פעם היו כאן בעיות, היום כבר אין".

שחקן בית"ר ירושלים אנדרס טונייס מול שחקן הפועל חיפה ז'רקו קוראץ'. ברני ארדוב
בינתיים, הוא נהנה בישראל. טונייס/ברני ארדוב

הבלם הוסיף: "זה אחד המועדונים הגדולים בישראל, למרות שבשנים האחרונות הוא חווה ירידה קלה. היום יש כאן קבוצה מאוד צעירה וביקשו ממני שאעזור עם הניסיון שלי". טונייס גם מכונה בכתבה "השחקן הכי טוב בבית"ר ואחד החשובים בליגה הישראלית כולה".

הוא אמר: "אני רק עוד שחקן. באתי לכאן כדי לקבל דקות משחק ואני יודע שזה יעזור לי, כי אלמד שפה חדשה ואתפתח כשחקן. אני הולך ללמוד כאן הרבה דברים. אין כאן שחקנים דוברי ספרדית, אז אני מסתדר דרך סימנים או עם המעט שאני יודע באנגלית".

על ליגת העל סיפר השחקן: "האווירה נהדרת, הם חיים את הכדורגל עם המון התלהבות ורגש, שרים ודוחפים לכל אורך המשחק. מאוד מזכיר את האווירה בדרום אמריקה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully