וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופצ'אק: "אף מאמן לא הצליח להשתלט על קובי בריאנט"

ה-GM של הלייקרס הודה שהתקופה בה הכוכב הפצוע יישב בחוץ לא תהיה קלה. צפו: בריאנט העביר שיעור כדורסל לילדי אבו דאבי

אחרי האכזבה הגדולה של 2012/13, לוס אנג'לס לייקרס מתכוננת לעונה החדשה ומקווה שהפעם הדברים ייראו הרבה יותר טוב. הג'נרל מנג'ר מיץ' קופצ'אק העניק הלילה (בין רביעי לחמישי) ריאיון ל"לוס אנג'לס טיימס" וסיפק לא מעט ציטוטים מעניינים.

קופצ'אק נשאל כמובן על קובי בריאנט. הסופרסטאר הפצוע של לוס אנג'לס נמצא בתהליך שיקום לאחר הקרע בגיד האכילס ממנו סבל לקראת סיום העונה שעברה. קובי לא צפוי להיות כשיר לפתיחת העונה וקופצ'אק נשאל כיצד השחקן יתנהג כשהוא יצפה במשחקים מהצד. בעונה שעברה, לאחר הפסד 91:79 בפלייאוף לסן אנטוניו, בריאנט ביקר את הקבוצה בטוויטר והמאמן מייק ד'אנטוני בחר להתעלם. "אף מאמן לא הצליח לשלוט בקובי, אף מאמן שהיה לנו מאז 1996, כשהוא הגיע לכאן והמצב הזה לא הולך להשתנות", הודה ה-GM.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט. Damian Dovarganes, AP
יחזור להיות קובי הישן והטוב? בריאנט/AP, Damian Dovarganes

קופצ'אק הוסיף: "לא ישבנו עם קובי לגבי הארכת חוזה לאחר העונה הנוכחית, אבל אני בטוח שאפגש איתו מתישהו ונראה מה קורה הלאה. קשה לי לדעת מה הוא יחליט לעשות או מה הרצונות שלו, אבל הוא כבר אמר לא פעם שהוא מקווה לסיים את הקריירה בלייקרס. כשהוא יחזור, אם נהיה בפיגור לקראת הסיום, אני מבטיח שתראו את קובי הישן והטוב, שייקח את הזריקה האחרונה גם אם הוא צולע. הוא בן 35, אבל רק השתפר והשתכלל בשנתיים-שלוש האחרונות".

קופצ'אק הודה שהוא לא אהב לראות את הסרטון שפירסם בריאנט, בו הוא מזנק לבריכה מגובה רב: "כשהוא יצא מהמים הוא נראה בריא, אבל זה היה שיקול דעת מוטעה מצידו".

לגבי התוכנית של הלייקרס באופן כללי, היה הג'נרל מנג'ר די זהיר: "אני לא חושב שהרבה שחקנים יעברו קבוצות בקיץ הבא, בגלל החוקים החדשים בליגה", הוא אמר כשנשאל לגבי העובדה שלברון ג'יימס וכרמלו אנתוני יהיו שחקנים חופשיים בסיום העונה, "יש לנו דברים שאנחנו רוצים לעשות ואני מקווה שנצליח בהם. אם לא, נעבור לקיץ הבא ואז לזה שאחריו. איפשהו בהמשך הדרך אני בטוח שתהיה לנו קבוצה שתוכל להתחרות על האליפות".

צפו: קובי בריאנט מדריך ילדים באבו דאבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully