וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "זו המנטליות שלנו, לתקוף כל הזמן"

מאמן באיירן נהנה מה-1:4 בגביע על האנובר, פיסארו: "מול יריבות חזקות נשלם ביוקר על היכולת הזו". בן שהר: "טוב לשחק"

באיירן מינכן לא עוצרת. אף פעם. הבווארים עלו אמש (רביעי) בקלות לשמינית גמר הגביע הגרמני, אחד משלושת התארים הגדולים עליהם באיירן מנסה להגן העונה, אחרי 1:4 על האנובר. תומאס מולר סיפק צמד, קלאודיו פיסארו ופרנק ריברי השלימו את המלאכה.

המאמן פפ גווארדיולה, ניסה להצטנע כהרגלו: "שיחקנו טוב מאוד, אבל ברבע השעה האחרונה של המחצית הראשונה איבדנו את הכיוון שלנו. הופתעתי מהיכולת במחצית השנייה, אבל זו המנטליות שלנו, להמשיך לתקוף כל הזמן. ניצחנו משחק קשה מול קבוצה חזקה. יש לנו סגל חזק וכולם יכולים לפתוח בהרכב. אי אפשר לנצח את כל המשחקים עם אותם 11 שחקנים".

גביע גרמני: רביעייה לבאיירן, בכורה, בישול והפסד לשהר

שחקני באיירן מינכן חוגגים עם תומאס מולר. רויטרס
באיירן דורסת בכל החזיתות/רויטרס

פיסארו הוסיף: "כשאנחנו מנצלים הזדמנויות, קשה לעצור אותנו. אבל לא שיחקנו טוב אחרי שעלינו ל-0:2. אולי במשחק כזה היכולת הזו מספיקה, אבל מול יריבות חזקות יותר נשלם ביוקר".

מאמן המפסידה, מירקו סלומקה, סיכם: "נקלענו לפיגור מהר מדי ובמצב כזה אתה בבעייה גדולה. אבל הצלחנו לחזור לעניינים ולגרום לבאיירן אי נוחות במחצית השנייה. בסופו של דבר, שיחקנו לא רע במשחק חוץ, אבל בשורה התחתונה הודחנו".

בן שהר, שערך בכורה העונה במדי הרטה ברלין ואף בישל את שער היתרון של הקבוצה, הודח עמה לבסוף אחרי הפסד 1:2 לקייזרסלאוטרן. החלוץ הישראלי צייץ לאחר המשחק בחשבון הטוויטר שלו: "מאוכזב מכך שלא ניצחנו, אבל הרגיש טוב לשחק ולבשל את השער. מקווה שאמשיך לשחק גם בהמשך..."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully