וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ולנסיין ומליקסון הפסידו 1:0 לפריס סן ז'רמן

שער של קבאני (45) הספיק לאלופה, מליקסון הוחלף בדקה ה-65. 0:0 לריימס בבורדו, 58 דק' לעטר. 0:3 למונאקו על באסטיה

המחזור השביעי בליגה הצרפתית נמשך הערב (רביעי) ובזמן שבישראל חגגו את שמחת תורה, הנציגים הישראלים שלנו מעבר לים נכנסו לפעולה. מאור מליקסון פתח בהרכב ולנסיין, אך הוחלף בדקה ה-65 בהפסד קבוצתו 1:0 לפריס סן ז'רמן האלופה. ריימס סיימה ב-0:0 את משחק החוץ שלה מול בורדו, אלירן עטר פתח והוחלף בדקה ה-58. עדן בן בסט הפצוע לא נכלל בסגל של טולוז שניצחה 0:1 את לוריין. במשחק שנעל את המחזור הביסה מונאקו 0:3 את באסטיה, עם צמד של רדמאל פלקאו.

שחקן ולנסיין מאור מליקסון (ימין) מול שחקן פריס סן ז'רמן כריסטוף ז'אלה. AP
קיבל 65 דקות. מאור מליקסון מול כריסטוף ז'אלה/AP

ולנסיין - פריס סן ז'רמן 1:0

ולנסיין של מאור מליקסון פתחה את העונה עם 0:3 מרשים על טולוז של עדן בן בסט, אבל מאז מחזור הפתיחה, הקבוצה של הקשר הישראלי נמצאת בכושר נוראי והערב נחלה את ההפסד השישי ברציפות. הפריסאים התקשו במשחק הזה, אבל בישול גאוני של זלאטן איברהימוביץ' לאדינסון קבאני בדקה ה-45, סידר לאלופה שלוש נקודות והעפלה זמנית לפסגה. מליקסון פתח בהרכב והציג יכולת טובה, אך הוחלף בדקה ה-65.

האלופה פתחה בסערה עם מצב נהדר כבר אחרי 2 דקות כשזלאטן איברהימוביץ' הכניס כדור עומק לפאסטורה שמול השוער בעט מעל השער. ככל שהתקדמה המחצית המשחק התאזן והמארחים לא נפלו מהיריבה. אחרי חצי שעה של משחק מאור מליקסון נפצע בידו אחרי תיקול עם זלאטן איברהימוביץ', הענק השבדי, אבל קיבל טיפול והתאושש.

ממש לפני הירידה להפסקת המחצית הצליחה פריס סן ז'רמן לעלות ליתרון אחרי שיתוף פעולה שנשא פרי בין איברהימוביץ' לקבאני. השבדי היתל במגן ולנסיין ושלח כדור עומק מצוין לאורוגוואי, שבנגיעה בעט חזק מתוך הרחבה לפינה הרחוקה. 0:1 לפריס במחצית.

בדקה ה-60 מאור מליקסון היה קרוב מאוד לכבוש. הקשר הישראלי קיבל כדור בתוך הרחבה מצד שמאל ובעט חזק, אבל מרקיניוס הדף את הסכנה. זה גם היה המהלך האחרון של מליסון שהוחלף בדקה ה-65 על ידי אנטוני לה טאלק. שתי הקבוצות לא הגיעו למצבים נוספים והמשחק הסתיים בניצחונה הדחוק של האלופה.

שחקני פריס סן ז'רמן זלאטן איברהימוביץ', אדינסון קבאני חוגגים. AP
מי אמר שהם לא יכולים לעבוד ביחד? זלאטן וקבאני/AP

מונאקו - באסטיה 0:3

העולה החדשה שבה לפסגה אחרי שאיבדה אותה באופן זמני לפריס סן ז'רמן, ועשתה זאת בסטייל. זה התחיל בדקה ה-39 עם שער של עמנואל ריבייר, שפתח את העונה בצורה פשוט פנטסטית. שתי דקות חלפו, וגם רדמאל פלקאו הנוצץ הצטרף לחגיגה, כשניצל בישול של ז'ואאו מוטיניו כדי לקבוע 0:2. הקולומביאני המבריק היה גם זה שקבע את תוצאת המשחק, עם בעיטה מתוך הרחבה בדקה ה-89. העולה החדשה עדיין ללא הפסד העונה, ובמחזור הבא היא תתארח אצל ריימס ואלירן עטר.

שחקני מונאקו חוגגים עם רדמאל פלקאו. רויטרס
לוהט. פלקאו חוגג עם החברים/רויטרס

בורדו - ריימס 0:0

ריימס של אלירן עטר סומנה בפתיחת העונה כאחת הקבוצות שמועמדות להילחם נגד הירידה לליגה השניה, אולם, אחרי שבעה מחזורים הקבוצה הזו סופרת משחק שישי ברציפות ללא הפסד. החלוץ הישראלי פתח בהרכב, אך הציג יכולת די פושרת והוחלף בדקה ה-58. במחזור הבא אגב, תארח ריימס את מונאקו של פלקאו.

המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה ורק בדקה ה-43 נרשם המצב הראשון לזכות המארחים כשגאיטן קורטייה החלוץ הגיע לכדור גובה שהוגבה מצד ימין, אך מחמישה מטרים נגח החוצה. אלירן עטר לא היה מעורב במהלכים של קבוצתו, שבעיקר התגוננה.

בדקה ה-58 אלירן עטר שהציג יכולת פושרת, הוחלף על ידי פלויד אייטה, וסיים את המשחק. שתי הקבוצות התקשו להגיע למצבים נוספים והמשחק הזה הסתיים בתיקו 0:0, תוצאה לא רעה עבור עטר וקבוצתו.

משחקים נוספים:

אז'קסיו - ליון 1:2
לאז'קסיו: סלים עראש (18), אבובקאר קמארה (70). לליון: סטיד מלבראנק (56).

גנגאן - סושו 1:5
לגנגאן: כריסטוף מנדאן (9), קלודיו בובו (17), פתיח אטיק (33), יונוס סנקארה (70), סטיבן לאנז'יל (90). לסושו: סדריק בקמבו (47).

נאנט - ניס 0:2
לנאנט: פיליפ דג'ורג'ביץ' (27), פרננדו אריסטיגייטה (88)

טולוז - לוריין 0:1
לטולוז: מרטין ברייתווייט (71)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully