וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "שחקן שיוחלף ולא יישב על הספסל יושעה לחודש"

מאמן יובנטוס החליט לעשות סדר, אחרי שאנדרה פירלו ירד לחדר ההלבשה, לאחר החלפתו מול ורונה: "החוק הזה כולל את כולם"

בספרד התעסקו ביממה האחרונה לאחר הניצחון של ברצלונה, בעיקר בחילוף של ליאונל מסי, והתגובה שלו לאחר שיצא בדקה ה-80 במשחק הביתי מול ריאל סוסיאדד, אך התופעה הזו של כוכבים שלא אוהבים להיות מוחלפים קיימת גם במועדונים אחרים.

מי שהחליט לעשות סוף לתופעה הזו הוא אנטוניו קונטה, מאמנה של יובנטוס, שהבהיר כי שחקן שיוחלף במהלך המשחק יהיה חייב לשבת על ספסל המחליפים, אחרת הוא יושעה אוטומטית לחודש. ההחלטה הזו הגיעה לאחר שאנדראה פירלו, כוכב הקבוצה, ירד לחדר ההלבשה לאחר שהוחלף בדקה ה-66 במהלך משחקה האחרון של הקבוצה מול ורונה.

מאמן יובנטוס אנטוניו קונטה חוגג אליפות. רויטרס
קבוצות אחרות ילמדו ממנו? אנטוניו קונטה/רויטרס

"עד החילוף של פירלו לא היה חוק שאומר ששחקן חייב לשבת על הספסל אחרי שהוא מוחלף, אך מעתה והלאה לכולם צריך להיות ברור - יש כעת חוק שכולם צריכים לכבד אותו", כך אמר קונטה על ההחלטה המעניינת שלו.

קונטה הסביר את החוק ואמר: "החוק הזה תקף לכל מי שמוחלף, אלא אם כן פצוע או מתח שריר וחייב לראות רופא. אחרת, הוא חייב להישאר על הספסל ולצפות בחברים שלו. שחקן שלא יעשה זאת יקבל קנס ויושעה מהסגל לחודש". הערב תתארח האלופה אצל קייבו בוורונה. יהיה מעניין לעקוב ולראות האם השחקנים המוחלפים יאכפו את החוק החדש, ובראשם כמובן אנדרה פירלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully