וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט ייפגש עם נשיאת האיגוד הרוסי

25.9.2013 / 14:59

מכבי תל אביב תמריא לטורניר גומלסקי במוסקבה והשניים ידונו באפשרות חזרתו של המאמן לנבחרת, אותה עזב רק לפני שנה

לאחר שקיימה שני משחקי אימון בבלגיה, ואחרי הניצחון אתמול 64:66 על שרלואה שהושג בקושי רב, מכבי תל אביב תטוס לרוסיה לקראת השתתפותה בטורניר גומלסקי המסורתי. נכון לעכשיו, נראה כי נסיעתה של מכבי תל אביב לרוסיה תנוצל לנושא נוסף: פגישה בין נשיאת איגוד הכדורסל ברוסיה יוליה אניקיבה ודיוויד בלאט. על הפרק: חזרתו האפשרית של מאמן מכבי תל אביב לנבחרת רוסיה. לפני שנה עזב בלאט את תפקידו כמאמן נבחרת רוסיה, אולם לא מן הנמנע כי ישוב לכהן כמאמן הנבחרת.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. קובי אליהו
יחזור לרוסיה? בלאט/קובי אליהו

במסיבת עיתונאים שנערכה אתמול במוסקבה נשאלה נשיאת איגוד הכדורסל לגבי פגישה עם בלאט, אניקיבה הודתה כי בכוונתה לשוחח עם בלאט לגבי הנושא. נבחרת רוסיה נחלה כישלון חרוץ ביורובאסקט האחרון בסלובניה, כשהודחה כבר בשלב הבתים הראשון וספגה כמה תבוסות קשות תחת שרביטו של המאמן הנכנס ואסילי קראסב.

לפני כשבוע וחצי אף הצהירה נשיאת איגוד הכדורסל בראיון ל"ספורט אקספרס" הרוסי, כי תשקול להציע לבלאט שוב את משרת המאמן. "אם הייתי עומדת בראש האיגוד כשהוא עזב, הייתי עושה הכל כדי למנוע את זה. אם הייתי רוצה להחזיר אותו עכשיו? ברור. זה כמו לשאול אותי אם הייתי רוצה שג'יי אר הולדן יחזור לשחק בנבחרת", הצהירה בראיון.

בלאט אימן קרוב לשבע שנים את נבחרת רוסיה וזכה עימה במדליית הזהב ביורובאסקט 2007, במדליית הארד ביורובאסקט 2009 ובסופו של דבר גם במדליית ארד אולימפית בלונדון 2012, שהייתה אות הסיום לקדנציה שלו שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully