וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי תל אביב הביסה את אנטוורפן 52:69

הצהובים של בלאט שמרו על מאזן מושלם במשחקי ההכנה, בלאט: "יש עדיין נושאים שטעונים שיפור". סמית' ואינגלס הצטיינו

דייויד בלאט יכול להיות מרוצה: מכבי תל אביב רשמה הערב (ראשון) את ניצחונה השלישי מתוך שלושה משחקים, ושמרה על מאזנה המושלם בהכנה לאחר שהביסה את אנטוורפן 52:69, לעיני 4,000 אוהדים בלגים מקומיים, ועושה רושם כי הסגל הצהוב מתחיל להתגבש. ג'ו אינגלס המשיך ביכולת הטובה שלו במשחקי האימון וסיים כמצטיין יחד עם דווין סמית'. בשונה מצמד משחקי האימון הראשונים (מול מכבי ראשון לציון והפועל ירושלים), הפעם קיבל המאמן לידיו סגל כמעט מלא (מלבד שון ג'יימס הפצוע) מה שאיפשר לאלכס טיוס, יובל נעימי וטייריס רייס לקבל דקות ראשונות במדים הצהובים.

מאמן הצהובים, דיוויד בלאט אמר בסיום: "זו התנסות טובה במשחק חוץ ראשון שלנו. ניסינו הרבה דברים, בחלקם הצלחנו אך יש נושאים שכמובן טעונים שיפור וזה הגיוני. הכי חשוב זה שהיתה השקעה גדולה והקבוצה הראתה רצון לשחק ביחד. אנחנו ממש בהתחלה, ובינתיים עורכים אימונים אינטנסיביים בניסיון לעבוד חכם וטוב בזמן הקצר שיש לנו את כל הקבוצה יחד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתחו חלש, אבל התעוררו ברבע השני. מכבי בבלגיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי תל אביב פתחה בחמישייה עם ריקי היקמן, ג'ו אינגלס, דווין סמית, ג'ייק כהן וסופוקליס שחורציאניטיס, וראתה את הבלגים עולים ליתרון 0:5 מהיר. שחורציאניטיס ואינגלס מצאו נקודות עבור הצהובים, שנראו רע באותן דקות, אבל הבלגים ברחו ליתרון 4:11. בלאט הכניס את טייריס רייס ואלכס טיוס לדקות ראשונות במדי הקבוצה, ופניני בשלשה צימק ל-14:11 בסיום הרבע הראשון. פניני המשיך להיות פעיל מאוד, ובעזרתו של לנדסברג השלים ריצת 6:21 כדי לעלות ליתרון 17:25. אנטוורפן הצליחה סוף סוף לצאת מהקיפאון ההתקפי, אבל אל המחצית היא ירדה בפיגור 34:26.

אנטוורפן הצליחה לצמק מעט בפתיחת הרבע השלישי והורידה ל-7 בלבד, אבל לנדסברג הפציץ מחוץ לקשת, והיתרון של מכבי עלה ל-35:47. סמית' הצטרף גם הוא ללנדסברג, והצהובים ירדו ביתרון 38:49 אל הרבע האחרון. סמית' המשיך להעניש את המארחים ועם חמש נקודות רצופות העלה את הצהובים ליתרון 38:54. דווקא אז התעוררו מעט המארחים, ועם ריצת 0:8 הצליחו לחזור לעניינים, אבל כהן מצא נקודות בצבע, וסמית' סגר סופית את הסיפור, 52:69 למכבי תל אביב בסיום.

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חזר להוביל את הקבוצה. סמית'/ברני ארדוב

קלעו למכבי תל אביב: דווין סמית 13 נקודות, ג'ו אינגלס וגיא פניני 11 נקודות כל אחד, ריקי היקמן 10, סילבן לנדסברג 9, סופוקליס שחורציאניטיס 8, טייריס רייס 3, יוגב אוחיון וג'ייק כהן 2 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully