וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בליטא: שאראס סגר בז'לגיריס קובנה

במולדתו של הרכז מדווחים כי הוא עשוי לחתום ולערוך בכורה בשני הקרוב. המנהל המקצועי: "הדלתות תמיד פתוחות בפניו"

האם שרונאס יאסיקביצ'יוס סוף סוף מצא קבוצה לעונה הבאה? על פי דיווחים בליטא, שאראס בן ה-37 עשוי לחתום בקרוב רשמית באלופת ליטא ז'לגיריס קובנה וצפוי לערוך במדיה הופעת בכורה כבר ביום שני הקרוב במשחק הכנה מול קאזאן הרוסית. המנהל המקצועי של ז'לגיריס פאוליוס מוטיונאס התייחס לשמועות ואמר לתקשורת הליטאית בלקוניות: "תמיד אמרתי את אותו הדבר, והבהרתי את עמדתי כבר מזמן בכל כלי תקשורת - הדלתות שלנו תמיד פתוחות עבור שארונס".

שרונאס יאסיקביצ'יוס שחקן ברצלונה. Jose Louis Suralles, GettyImages
מצא בית חדש? שאראס/GettyImages, Jose Louis Suralles

זה זמן מה ששאראס מחפש קבוצה לעונה הבאה, לאחר שקיבל במהלך הקיץ הודעה מברצלונה על כך שהיא אינה מעוניינת להאריך את חוזהו בעונה נוספת. מאז הספיק שאראס לדחות הצעה ממכבי תל אביב, שעל פי דיווחים עמדה על 300 אלף דולר לעונה. בשבועות האחרונים החל גל שמועות של יעדו הבא של הגארד המחונן: היו שקשרו אותו לחזרה לפנאתינייקוס, במדיה שיחק חמש עונות על פי שתי קדנציות שונות. היו שדיווחו כי הוא קרוב לחתום דווקא בפנרבחצ'ה אולקר ולאחד כוחות עם מאמנו בפנאתינייקוס דאז ז'ליקו אוברדוביץ'.

שאראס אף לא הכחיש כי הוא שוקל ברצינות את המשך הקריירה, והסביר כי חלפה במוחו המחשבה לתלות את הנעליים ולהודיע על פרישה. בראיון ל"אל מונדו דפורטיבו" הקטלאני בחודש שעבר אמר שאראס: "ברור שהייתי רוצה להישאר, אבל אני מקצוען ומעולם לא דיברתי עם ההנהלה וניסיתי לשכנע אותם לצאת נגד ההחלטות של המאמן. היו לי כל מיני מחשבות לגבי הקריירה, אבל הגעתי להחלטה שאמשיך לשחק. אני זקוק למעט מנוחה ולכן לא אופיע ליורובאסקט עם נבחרת ליטא, אנצל את הזמן הזה כדי לבלות בחיק משפחתי, אבל אני מאמין שאמשיך לשחק עוד עונה או אפילו שתיים. לאן מועדות פניי? יש לי כמה וכמה הצעות, אני לא מתכוון לגלות אם הן מקבוצות ספרדיות או לא, אבל הכל אפשרי".

שאראס, יליד קובנה, מעולם לא שיחק בז'לגיריס, ומזוהה דווקא עם יריבתה הגדולה בכדורסל הליטאי - ריטאס וילנה. את צעדיו הראשונים בכדורסל האירופאי עשה בוילנה בעונה אחת, ושב אליה לתקופה קצרה בשנת 2010. את שנותיו היפות העביר בעיקר במכבי תל אביב, ברצלונה ופנאתינייקוס, ובסך הכול זכה ביורוליג ארבע פעמים. ז'לגיריס תשחק בעונה הקרובה בבית ב' בשלב הבתים של היורוליג, והוגרלה יחד עם ריאל מדריד, אנדולו אפס, באמברג, מילאנו וסטרסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully