וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפ"ס וא.א. פאחם להתאחדות: 17 קבוצות בלאומית

25.9.2013 / 12:30

שני המועדונים יבקשו להגדיל את הליגה עקב הסחבת: "המסמכים בבקרה וכדאי לסיים את הסאגה בשלום ואחווה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית הדין של ההתאחדות טרם פסק בנוגע לזהות הקבוצה ה-16 בליגה הלאומית, אולם הפועל כפר סבא ומכבי אום אל פאחם לא מחכות להחלטה ומציעות היום (רביעי) לכלול ת שתיהן בליגה בעונה הבאה ולהגדילה ל-17 קבוצות. הבעלים של הפועל כפר סבא סתיו שחם נפגש עם יו"ר אום אל פאחם אבו רג'א והשניים סיכמו כי יגישו בקשה להתאחדות בנוגע להגדלת הליגה. "בגלל הטעות של ההתאחדות גם כפר סבא וגם אנחנו צריכים לשחק בליגה הלאומית", אמר יו"ר אום אל פאחם אבו רג'א.

אוהדי הפועל כפר סבא מוחים. קובי אליהו
טובים השניים מן האחד. אוהדי הפועל כפר סבא בבית הדין/קובי אליהו

כזכור, מכבי אום אל פאחם לא הגישה בזמן את תקציבה לאישור הבקרה ולכן הורדה לליגה א' על ידי בית הדין העליון. בקבוצה ערערו לבית המשפט המחוזי שהחזיר את הדיון לבית הדין ולפני כשבועיים נקבע שאום אל פאחם לא תקבל צ'אנס לאישור התקציב ומי שהחוזרה ללאומית היא הפועל כפר סבא. למרות זאת, באום אל פאחם השיגו צו מניעה מבית הדין המחוזי לקיום משחקה של כפר סבא מול הכח עמידר רמת גן שאמור היה להתקיים ברביעי שעבר, ובשבוע שעבר התקיים דיון נוסף בו השתתפו גם תובע ההתאחדות עורך הדין ניר רשף וראשי הפועל כפר סבא מגובים בעורך הדין אפרים ברק. יום לאחר מכן, אום אל פאחם קיבלה צ'אנס אחרון להסדיר את ענייניה ואתמול נערך הדיון המכריע, אחרי שהרשות לבקרת התקציבים אישרה את תקציבה של אום אל פאחם.

בעלי כפר סבא, סתיו שחם התייחס להצעת שני המועדונים: "כדי לסיים את הסאגה באחווה ובשלום ובגלל ששתי הקבוצות הציגו את המסמכים לבקרה, אנחנו מבקשים מההתאחדות להגדיל באופן חד פעמי להגיל את הלאומית ל-17 קבוצות ולאפשר לשני המועדונים לשחק בה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אבו רג'א יושב ראש מכבי אום אל פאחם. קובי אליהו
הבקשה תתקבל? אבו רג'א/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully