וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נארו גאטוסו פוטר מאימון פאלרמו

הנשיא מאוריציו זאמפריני מאוכזב: "לקחנו צעד גדול מדי". דיווח: פירלו עשוי לעזוב את יובנטוס בינואר, יונייטד מגששת

פאלרמו הודיעה היום (רביעי) כי היא פיטרה את מאמנה ג'נארו גאטוסו ומינתה במקומו את ג'וזפה יאקיני. גאטוסו, לשעבר מאמנה של סיון השוויצרית ואלוף עולם כשחקן נבחרת איטליה, חתם בקיץ האחרון בקבוצה מסיציליה, אולם פתיחת העונה הרעה, שכללה שלושה הפסדים בשישה משחקים, הביאו לסיום עבודתו במועדון. ההודעה הגיעה בעקבות הפסדה של פאלרמו בתוצאה 2:1 לבארי, והידרדרותה למקום ה-12 בליגה השנייה של איטליה.

"בצער רב אני נאלץ להודיע על החלפתו של גאטוסו במאמן חדש", אמר נשיא המועדון הקפריזי מאוריציו זאמפריני, "יש לי כבוד גדול לגאטוסו, הוא איש עם מוסר עבודה, אבל כנראה שאני והוא לקחנו יחד צעד גדול מדי, כשנתנו לו את הניסיון הראשון במועדון ומקום תובעני כל כך. התוצאות מוכיחות שטעינו. החתמתי את יאקיני והמשימה שלו היא להחזיר אותנו לסרייה A, הוא אדם שאני מכיר הרבה שנים ומעריך מאוד". יאקיני בן ה-49 אימן בעבר את סיינה, סמפדוריה וברשיה.

קשר אינטר ג'נארו גאטוסו. Valerio Pennicino, GettyImages
קריירת האימון בינתיים פחות מוצלחת מקריירת המשחק. גאטוסו/GettyImages, Valerio Pennicino

האם אנדראה פירלו בדרך לעזוב את יובנטוס? על פי דיווחים באנגליה, הקשר הנהדר עשוי למצוא את עצמו מחוץ לסגל של הגברת הזקנה כבר בחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר. כלי התקשורת בממלכה מספרים כי פירלו בן ה-34, שחוזהו יסתיים בתום העונה, כבר סימן את הפרמיירליג כיעד המועדף עליו, ולוקח בחשבון גם כמה אפשרויות בליגה הספרדית.

מנצ'סטר יונייטד, ארסנל וטוטנהאם כבר עוקבות בדריכות אחר ההתפתחויות אצל פירלו, כשהשדים האדומים כבר החלו לגשש בכיוונו. עוד מספרים באנגליה כי האופציה שעשויה להיות מועדפת על פירלו בספרד היא ריאל מדריד, שם יוכל לאחד כוחות עם קרלו אנצ'לוטי, שחיזר אחריו נמרצות עוד כשאימן את צ'לסי.

אנדראה פירלו שחקן יובנטוס. AP
בדרך החוצה? אנדראה פירלו/AP

פירלו הגיע ליובנטוס ממילאן ללא תמורה ב-2011, ועד מהרה הפך לבורג מרכזי בהצלחה של הגברת הזקנה, ובזכיות שלה בשתי האליפויות האחרונות בסריה A. העונה הורע מעט מעמדו בקבוצה, והוא אף הביע את מחאתו על כך לאחרונה.

במשחק הליגה האחרון של יובנטוס נגד ורונה פירלו הוחלף ולא לחץ למאמנו אנטוניו קונטה את היד בירידה מהמגרש וירד לחדר ההלבשה. בעקבות כך הנהלת יובנטוס הזהירה את שחקני הקבוצה לא לקחת דוגמה מ"הארכיטקט" והודיעה כי מי שינהג כך בעתיד יושעה למשך חודש מהסגל. "מעכשיו כל שחקן שעוזב את המגרש, אלא אם מדובר בפציעה, חייב לשבת על הספסל ולצפות בו יחד עם חבריו", אמר קונטה אחרי התקרית, "אחרת נקנוס ונעניש. זה קל לבצע את זה? קל מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully