וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל אוניל: "ברוכים הבאים לעידן 'שאקרמנטו'"

שאק מתרגל לחיים כמחזיק מניות בסקרמנטו ומודה: "פחדנו לשחק באולם של הקינגס, אבל בטראש-טוק לא היה משהו אישי"

צילום: רויטרס עריכה: גדי וינסטוק

שאקיל אוניל שוב נתן הצגה, כהרגלו. לפני מספר ימים נודע כי שאק רכש מניות בקבוצת סקרמנטו קינגס, אותה אחת לה קרא "קווינס" (מלכות במקום מלכים) בימיו כיריב עז בלייקרס, בראשית המילניום. הלילה (בין שלישי לרביעי), הגיע סנטר העבר האגדי, יחד עם הבעלים העיקרי של הקבוצה, ויק רנאדיב, להתארח בתוכנית "ספורטסנטר" של ESPN וסיפק אינספור פנינים, כמו שרק הוא יודע.

"ברוכים הבאים לעידן 'שאקרמנטו'", הוא פתח והתפנה לדבר על אותם קרבות פסיכולוגיים בינו לבין הקינגס, "רק ניסיתי לשווק את המשחק ולגרום לאנשים להתעניין בו. שום דבר אישי. לא פחדנו מהקינגס, אבל פחדנו מהאווירה שהייתה באולם שלהם. זה היה מקום קשה לשחק בו ואנחנו רוצים להחזיר את ההתלהבות הזו לקבוצה".

שאקיל אוניל הפך לבעל מניות בסקרמנטו קינגס

שאקיל אוניל עם חולצה של סקרמנטו קינגס לצד הבעלים ויוק רנאדיב מארק מאסטרוב. AP
בגדי המלך החדשים. שאק לצד הבעלים רנאדיב ומארק מאסטרוב/AP

שאק עבד לאורך הפגרה עם הסנטר של סקרמנטו, דמרקוס קאזינס, שנחשב בינתיים להבטחה לא ממומשת: "תאמינו או לא, אבל אנחנו שחקנים דומים. אני לא עוזר לו מבחינת תנועות על המגרש, אנחנו בעיקר מדברים על דברים. אני רוצה להפוך אותו למנהיג, כמו שפיל ג'קסון עשה לי בלייקרס".

רנאדיב הוסיף: "שאק הוא משורר גדול ואיש מיוחד". הבעלים אמר שאוניל הגיע לביתו בפגרה וגילה כי הוא התרשם מהידע הנרחב שלו: "דיברנו על כדורסל ובמקביל הוא נתן לבת שלי עצות על דייטים ועזר לבן שלי בנוגע לרשתות חברתיות".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully