וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טוני פארקר הוא הספורטאי הגדול בתולדות צרפת"

זידאן? אופוריית הזכייה ביורובאסקט לא התפוגגה ובסקר ענק ב"ל'אקיפ" בחרו 48% מהצרפתים בגארד לספורטאי מספר 1

מישל פלאטיני? זינאדין זידאן? אריק קאנטונה? או אולי האתלטית הגדולה מארי-ז'וזה פרק? צרפת עדיין לא נרגעה מאופוריית הזכייה ההיסטורית ביורובאסט 2013, ועדות לכך אפשר למצוא בסקר אינטרנט שערך עיתון הספורט הגדול "ל'אקיפ", ובו 48% מ-24,286 הכתירו את טוני פארקר לספורטאי הצרפת הגדול בהיסטוריה. "עבורכם, פארקר הוא הגדול ביותר", הייתה הכותרת ב"ל'אקיפ", "חלק מכם חושב אחרת, כי המשאל נערך יומיים לאחר הזכייה ביורובאסקט. טוני פארקר הוא ספורטאי ענק, אבל הוא יכול להיחשב לטוב מכולם? 48% מכם ענו 'כן'".

שחקן נבחרת צרפת טוני פארקר חוגג. רויטרס
מספר 1 בצרפת. פארקר/רויטרס

ה"ל'אקיפ" ביקש מקוראיו לדרג את מקומו של פארקר בהיסטוריית הספורט של צרפת, ונתן להם לבחור בין האפשרויות הבאות: א. הגדול מכולם. ב. אחרי זידאן ופלאטיני. ג. אחרי מארי-ז'וזה פרק. ד. אחרי הג'ודוקאים טדי רינר ודויד דולייה. ה. אחרי רוכב האופניים ברנאר אינו ונהג המרוצים אלן פרוסט. פארקר, כאמור, ניצח ברוב מוחץ.

הגולשים הסבירו את בחירתם בכך שפארקר הוא "חסר אגו גדול", "מקצוען חסר פשרות", "מחויב ומתייצב לכל משימה למרות הכסף והפרסום", "לעולם לא נכנע" ו"דוגמה למנהיגות". פלאטיני וזידאן זכו ב-38% מהקולות וסיימו במקום השני בסקר, למרות שהכדורגל בצרפת פופולרי לאין שיעור מהכדורסל.

ראש ממשלת צרפת פרנסואה הולנד מברך את שחקני נבחרת צרפת, טוני פארקר. רויטרס
פארקר ונבחרת צרפת מתארחים אצל הנשיא פרנסואה הולנד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully