וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' סיכם לעונה נוספת בפריס סן ז'רמן

החלוץ השבדי ירוויח 15 מיליון יורו לעונה וימשיך אצל האלופה הצרפתית עד 2016: "מקווה שזו הקבוצה האחרונה שלי"

כל קבוצה שאולי פינטזה על צירופו של זלאטן איברהימוביץ', יכולה לשכוח מהחלום הזה לפחות עד 2016. החלוץ השבדי המצוין של פריס סן ז'רמן סיכם על הארכת החוזה שלו בעונה נוספת והוא אמור להרוויח כעת 15 מיליון יורו לעונה, 1.2 מיליון יותר ממה שהוא השתכר עד עכשיו. "אני לא רואה מועדון באירופה טוב יותר מפריס סן ז'רמן", אמר החלוץ הפנומן מיד לאחר סגירת החוזה. "אני מקווה מאוד שפריס סן ז'רמן תהיה המועדון האחרון שלי".

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. AP
תשכחו ממנו בשנים הקרובות. זלאטן איברהימוביץ'/AP

איברהימוביץ', 31, נחשב כיום לאחד החלוצים הבכירים בעולם, בעיקר בזכות הזכיות שלו באליפויות במרבית הקבוצות שבהן שיחק. יש לו שתי אליפויות עם אייאקס, שתיים עם יובנטוס, שלוש עם אינטר, אליפות אחת עם ברצלונה, אחת עם מילאן והאחרונה בפריס סן ז'רמן. ובכל זאת, מה שבעיקר חסר לחלוץ השבדי הוא זכייה בליגת האלופות. בשנה שעברה הבקיע זלאטן 35 שערים בכל המסגרות, בעוד העונה יש לו שניים עד כה.

החדשות הפחות טובות מבחינת האלופה מגיעות מכיוונו של הבלם טיאגו סילבה שנפצע מול מונאקו והוחלף כבר בדקה ה-15. היום (שלישי) מתברר כי הפציעה בירך תעלה לסילבה בהיעדרות של חודש וחצי מהמגרשים, כולל ממשחקים של נבחרת ברזיל, ומשחקי ליגת האלופות של פ.ס.ז' מול בנפיקה ואנדרלכט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully