וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה דאגו: לאן נעלמו עקבותיו של מאמן ברשיה?

ראשי הקבוצה הופתעו לגלות שג'יאמפאולו נעדר משני האימונים של הקבוצה וניתק את הטלפון. בסוף אחיו הרגיע: "הוא בסדר"

לאן נעלמו עקבותיו של מאמן ברשיה מרקו ג'יאמפאולו? באיטליה היו מאוד מודאגים בימים האחרונים לשלומו של המאמן שקיבל את התפקיד רק ביולי האחרון, אבל נדמה שההפסד האחרון 2:1 לקרוטונה גרם למאמן להתקשות להתגבר על כך. האוהדים שכעסו מאוד על ההפסד מחו על כך ודרשו פגישה עם נשיא המועדון.

המאמן שהיה אמור להכין את שחקניו למשחק הערב (שלישי) נגד קארפי בליגת המשנה באיטליה פשוט לא הגיע לאימונים בראשון ובשני ויותר מכך, הוא סירב לענות לטלפונים ואף ניתק את מכשירו כך שאף אחד מהמועדון לא הצליח ליצור עימו קשר. וזה לא שברשיה במצב רע כל כך בליגת המשנה באיטליה: אחרי חמישה משחקים, הקבוצה השיגה שש נקודות (ניצחון, שלוש תוצאות תיקו והפסד), ובכל זאת המועדון הפך לסיר לחץ מבעבע.

מרקו ג'יאמפאולו מאמן ברשיה. AP
אולי הוא היה רק קצת עייף. ג'יאמפאולו/AP

במועדון התקשו לעכל את ההיעדרות של המאמן והוציאו הודעה בזו הלשון: "ברשיה מתחשבת בהיעדרות הזמנית לאימונים של המאמן מרקו ג'יאמפאולו, כאשר עוזריו ישמשו בתפקידו בתקווה שג'יאמפאולו יחזור בהקדם. המועדון מביע אמונה מלאה בעבודתו של המאמן ושבעת רצון מהמצב".

הנשיא עצמו ג'ינו קוריוני אמר בנושא: "אני מקווה שג'יאמפאולו יחזור. אני רוצה לשמוע מה קרה לו שהביא לכך שהוא התנהג בדרך הזו. הוא לא עונה לאף אחד ואני לא יודע מה עובר לו בראש כרגע. אולי הוא קצת תשוש, אבל אנחנו נמתין לו. לא יצרנו קשר עם אף מאמן אחר".

אחת הטענות שעלתה היא שהמאמן כבר לא יחזור לקבוצה כשאחת האופציות שעלו היא שמאמן הנבחרת הצעירה לשעבר דביס מנג'ה יירש אותו. אחרי כמה שעות של דאגה התראיין אחיו ואמר: "אחי אמר לי לא לדאוג ושהכול בסדר. הוא בבית על יד הים. כל מה שאני יודע לגבי הסיטואציה הזו שברשיה דחתה את ההתפטרות שלו. הטלפון שלו היה כבוי ולא יכולתי להשיג אותו". על מצבה של הקבוצה אמר האח פדריקו: "מה שקרה הוא לא הגיוני. אנחנו רק בתחילת העונה ואני לא חושב שצריך לבוא בטענות על התוצאות".

  • עוד באותו נושא:
  • ברשיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully