וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה ליגה: ברצלונה הביסה את ריאל סוסיאדד 1:4

מסי וניימאר פירקו את ריאל סוסיאדד לעיני דור ההמשך, ברצלונה מושלמת גם לאחר שישה משחקי ליגה. הברזילאי כבש את הראשון (5) ובישל את השני (8) לפרעוש, בוסקטס נעץ את השלישי (23) ובארטרה המחליף נעל (77). דה לה בלה רק צימק (64)

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, ניימאר, עם ילדיהם. GettyImages
ילדים זה שמחה/GettyImages

ברצלונה מושלמת גם לאחר שישה מחזורים, אחרי ניצחון 1:4 על סוסיאדד, הערב (שלישי) בקאמפ נואו. הקבוצה המושלמת השנייה בלה ליגה, אתלטיקו מדריד, המשיכה באותו קצב גם כן, כשגברה על אוסאסונה 1:2 מצמד של דייגו קוסטה הלוהט.

שחקני ברצלונה, ליאונל מסי, ניימאר. AP
תודה על הבישול, אמיגו. מסי וניימאר/AP

ברצלונה - ריאל סוסיאדד 1:4

ליאונל מסי וניימאר הציגו את דור ההמשך הערב (שלישי) בקמפ נואו, ולאחר מכן התפנו לשחק גם עם ריאל סוסיאדד. זה נגמר עם 1:4 מוחץ לברצלונה, ששמרה על מאזן מושלם גם לאחר שישה מחזורים בלה ליגה. ניימאר (5), מסי (8), סרג'יו בוסטקס (23) ומארק בארטרה (77) השתתפו בחגיגה הקלילה, אלברטו דה לה בלה רק צימק (64). ריאל סוסיאדד ממשיכה בתקופה הקשה, ולרגע לא היה לה סיכוי.

והפעם, ברצלונה גם עשתה זאת שוב עם שליטה אבסולטית בכדור, בניגוד למשחק הקודם מול ראיו וייקאנו. מסי וניימאר פתחו בחולייה הקדמית, בצמוד לאלכסיס סאנצ'ס. סרחיו בוסקטס חזר להרכב על חשבונו של אלכס סונג, וכבר בדקה השנייה פצע בחומרה את חברו חביאר מסצ'ראנו, כשהושיט את הסטופקס לעבר הירך של הארגנטינאי.

בהתקפה הראשונה שלה, בדקה החמישית, ברצלונה עלתה על הלוח. אלכסיס סאנצ'ס פרץ מימין וגלגל כדור חלש לעבר ניימאר, כדור שהברזילאי בכלל לא היה אמור להגיע אליו. אבל השוער בראבו חלם, ההגנה של סוסאידד גם, והברזילאי גלגל לרשת החשופה ממטר. 0:1 בארסה. שלוש דקות עברו, וניימאר בישל לליאונל מסי את השני של הקטלאנים. הגבהה יפה של הברזילאי, והארגנטינאי נגח בזינוק אל הרשת. 0:2, משתי התקפות.

בדקה ה-23 ברצלונה כבר סיימה את הסיפור. מסי כמעט שחזר את שער העקב של כריסטיאנו רונאלדו מיום ראשון האחרון, אך השוער הדף; ואז בעט מסי ממטר, למשקוף, לקורה והחוצה; ואת הריבאונד שיגר בוסקטס פנימה, מכ-18 מטרים. 0:3 מוחץ, וברוכים הבאים ל-65 דקות של גארבג' טיים. בדקה ה-34 הכדור שוב היה ברשת, מהחזה של דני אלבס, אך השער נפסל בגלל נבדל. דקה לאחר מכן מסצ'ראנו פינה את מקומו בגלל פציעה, בארטרה החליפו.

בדקה ה-44 סוסיאדד הראתה שהיא גם קיימת, כשאנטואן גריזמן אתגר את ואלדס מרחוק. במחצית השנייה בארסה עלתה עם יותר אגרסיביות, אך עם פחות דיוק. מסי (פעמיים) וחבריו החמיצו מספר הזדמנויות מצוינות בדקות הפתיחה של המחצית הזו.

סוסיאדד הגיעה רשמית לקמפ נואו בדקה ה-64, כשהמגן אלברטו דה לה בלה ניצל חוסר עירנות של פיקה, כדי לדחוק מקרוב לרשת של ואלדס, 3:1. 20 דקות לסיום הקהל בקמפ נואו נעמד על רגליו כדי לברך את ניימאר, שיצא לנוח אחרי עוד משחק מרשים. ניימאר בחוץ, אבל מסי עדיין בפנים, והארגנטינאי עשה מה שרצה בדקה ה-77, כדי להשאיר את בארטרה מול שער ריק, ו-1:4 בארסה. עוד משחק קליל נגמר, לא מפתיע כלל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ניימאר שחקן ברצלונה מול שוער ריאל סוסיאדד קלאודיו בראבו. AP
דווקא זה הלך החוצה. ניימאר מול בראבו/AP

מספרי המשחק בין ברצלונה וריאל סוסיאדד

- ברצלונה השוותה את פתיחת העונה הטובה בתולדותיה - שישה ניצחונות בששת המשחקים הראשונים בליגה. העונות הקודמות שעשתה זאת: 1929/30, 1990/91, 1997/98, 2009/10 ו-2012/13

- ניימאר כבש הערב את שער הליגה הראשון שלו במדי בארסה

- ניימאר בישל בארבעת המשחקים האחרונים שלו בליגה

- ליאונל מסי כבש בנגיחה בליגה, לראשונה מאז ינואר 2012 (1:4 על מלאגה)

- ליאונל מסי הוחלף במשחק, וזו הפעם השנייה העונה שהוא מוחלף במשחק ליגה. בכך הפרעוש הוחלף ביותר משחקי ליגה העונה מאשר בשלוש העונות האחרונות גם יחד

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
לא עוצר. דייגו קוסטה/רויטרס

אתלטיקו מדריד - אוסאסונה 1:2

חמישה מחזורים, חמישה נצחונות. הקולצ'ונרוס פשוט לא עוצרים, ואם באנשים שלא עוצרים עסקינן, הרי שדייגו קוסטה פשוט לוהט. החלוץ הנפלא פתח לצד לאו בפטיסטאו בחוד, כשדויד וייה נותר על הספסל, וכבש את הראשון בדקה ה-18, בנגיעה אחת אחרי כדור רוחב שהותיר אותו לבד לגמרי ברחבה. השני הגיע שבע דקות מאוחר יותר, הפעם עם הראש, כשנגח מצוין הגבהה של קוקה מאגף ימין. אוסאסונה, שהשיגה במחזור החולף את ניצחון הבכורה שלה בליגה, הצליחה לצמק מרגלי אוריול ריירה בדקה ה-42, אך לא יותר. וייה נכנס כמחליף בדקה ה-63 והחמיץ בדקה ה-77 הזדמנות לכבוש את השלישי, ובכל זאת, אתלטיקו שומרת על מאזן מושלם והיא צמודה לברצלונה בפסגה.

משחקים נוספים:

לבנטה - ריאל ויאדוליד 1:1

ללבנטה: באבה 36; לוויאדוליד: חאבי גווארה 42

מלאגה - אלמריה 0:2

למאלגה: פרננדו טיסונה (68), פרנסיסקו פורטיז'ו (90)

שחקני ברצלונה ליאונל מסי אנדרס אינייסטה וניימאר. AP
השמחה והתסכול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully