וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני: "עשינו דבר טוב למועדון, אבל זה רק 3 נק'"

23.9.2013 / 23:02

קפטן מכבי ת"א חגג את ה-0:3 על מכבי חיפה והתייחס לרוטציה של המאמן: "זה מרים את הרמה". סוזה: "רגע קשה עבור חיפה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

כמעט עשר שנים לא הצליחה מכבי תל אביב לנצח את מכבי חיפה באיצטדיון קרית אליעזר, אבל הערב (שני) ההיסטוריה הזאת נשברה ובענק: הצהובים של פאולו סוזה דרסו את סגנית האלופה 0:3 ולא רק פתחו פער של שש נקודות על היריבה בירוק, אלא בעיקר שלחו לה ולשאר הליגה מסר חד וברור: מי שרוצה לקחת לצהובים את התואר העונה תצטרך לעבוד מאוד מאוד קשה.

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כל הקבוצה עושה הגנה. סוזה/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב, פאולו סוזה היה מרוצה בסיום מההצגה של קבוצתו ואמר: "שיחקנו מול יריבה קשה וכיבדנו אותה מאוד. זה רגע קשה עבורם. במחצית השנייה יצרנו מצבים טובים, כבשנו, לחצנו ושלטנו במשחק". על העובדה כי קבוצתו לא ספגה ולו שער אחד העונה, אמר המאמן: "זו העבודה של כולנו, לא רק של ההגנה אלא של כל הקבוצה".

על היכולת של הצהובים אמר המאמן: "אני חושב שלאורך ההיסטוריה הייתה מנטליות של מנצחים למכבי. זו כמובן תוצאה של עבודה קשה, אתה משיג את מה שעבדת עבורו. יש לי סגל אחד שתמיד מוכן לשחק ואני שמח מזה".

קפטן הצהובים, שרן ייני התרגש בסיום ואמר: "עשינו דבר טוב למועדון מבחינת ההיסטוריה, רגע לפני שמכבי חיפה עוברים לאיצטדיון החדש". עם זאת, ייני הוסיף: "זה ניצחון של שלוש נקודות בלבד, וכבר יש לנו משחק קשה בשבת". כשנשאל על המהפך בהרכב של סוזה ועל הרוטציה שמנהיג המאמן אמר ייני: "זה שהמאמן שומר על כולנו שנהיה מוכנים זה מעולה לנו, זה מרים את הרמה של כולם וזה עושה רק טוב".

על החגיגות של שחקני הקבוצה, שמיהרו אל 1,600 האוהדים הצהובים שהגיעו לחיפה הערב, אמר ייני: "זה לא היה מתוכנן, זה מה שיצא מהלב, אנחנו כל כך נהנים איתם, ורצינו להיות קרובים אליהם". כשנשאל מה דעתו על כך שמכבי תל אביב מחזיקה ביתרון של שש נקודות על החיפאים, אמר הקפטן: "ליתרון על חיפה כרגע אין משמעות, אנחנו רוצים לצבור כמה שיותר נקודות עד לשלבים המכריעים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב עם חואן פאבלו. ברני ארדוב
פער הנקודות כרגע לא משמעותי. פריצה חוגג עם מיטרוביץ'/ברני ארדוב

גם איתן טיבי היה מרוצה מאוד בסיום: "עכשיו אנחנו יכולים לחגוג. היה משחק לא קל, מכבי חיפה היא קבוצה טובה מאוד. כבר עשר שנים לא ניצחנו כאן ואני שמח שהיום הצלחנו לנצח. צריך עכשיו להמשיך ככה, יש משחק חשוב בשבת. עדיין מוקדם לדבר על הפער ממכבי חיפה, אנחנו רק במחזור השלישי, יש עוד הרבה משחקים בליגה". כשנשאל מהו הסוד שגורם לצהובים להיראות כל כך טוב אמר טיבי: "הסוד שמור במערכת. יש לנו סגל מאוד גדול". גם טיבי נשאל על הרוטציה של סוזה ואמר: "בתור שחקנים אנחנו צריכים להגיע מחוייבים בכל משחק, ומי שפותח צריך לתת את הנשמה".

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
סוף סוף הם רואים ניצחון בקרית אליעזר. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי לצד שוער מכבי חיפה בויאן שראנוב. ברני ארדוב
הדחיקה ששינתה את המומנטום במשחק. יצחקי אחרי השער הראשון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully