וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'רס: "סוארס הכין את עצמו הרבה זמן לרגע הזה"

מאמן ליברפול נרגש מהחזרה של האורוגוואי לקראת המשחק מול יונייטד בגביע הליגה ברביעי. טורה: "החזרה שלו תחזק אותנו"

אחרי שבשבת האחרונה היא ספגה את הפסדה הראשון העונה בליגה, ליברפול תתייצב ביום רביעי למבחן אופי נוסף, הפעם בגביע הליגה, מול היריבה השנואה מנצ'סטר יונייטד. בינתיים באנפילד מורגשת התרגשות מיוחדת לאור חזרתו של לואיס סוארס, שיפתח את העונה באיחור אחרי שבעונה שעברה הוא הורחק מעשרה משחקים.

שחקן ליברפול, לואיס סוארס. GettyImages
כמה שליברפול התגעגעה אליו. לואיס סוארס/GettyImages

כזכור, האורוגוואי של ליברפול הורחק בשנה שעברה לאחר שנשך את ברניסלב איבנוביץ' וכעת סיים לרצות את עונש ההרחקה. מי שממתין לרגע הזה לשתף איתו פעולה הוא קולו טורה, שאמר: "החזרה של סוארס הולכת להיות חשובה מאוד מבחינתנו. הוא ווינר. הוא רוצה לנצח, ואני בטוח שהוא יהיה מוכן לחזור".

על יכולותיו של סוארס אמר טורה: "הוא שחקן פנטסטי. הוא חלוץ מצוין שיכול להבקיע שער בכל רגע נתון. יש לנו את דניאל סטארידג' שמשחק מצוין אבל סוארס יחזק את הקבוצה. שיתוף הפעולה בין שניהם יהיה חזק מאוד. אם הוא יהיה מוכן? הוא כבש פעמיים בנבחרת וזה מראה עד כמה הוא חזק. הוא לוחמני וזה שחקן שאתה תמיד רוצה שיהיה בקבוצה שלך".

גם ברנדן רודג'רס, שעדיין לא החליט אם יפתח עם סוארס, מחכה מאוד לחזרה של החלוץ: "היה לו קשה לא לשחק כל כך הרבה זמן. זה היה פנטסטי לראות איך הוא הכין את עצמו במהלך השבועות האחרונים. כבר בער לו לעזור לקבוצה. כולם יודעים אילו איכויות יש לו ואיזו גישה יש לו. כשהוא יחזור לדשא הוא יראה את מה שהוא הראה מאז שהוא כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully