וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאטה מרטינו: "אינייסטה הוא שחקן הרכב, אין ספק בכך"

ברצלונה תנסה להשוות את פתיחת העונה הטובה בהיסטוריה מול סוסיאדד (ג', 21:00, ספ' 5), המאמן פרגן לכוכב המסופסל

חמישה מחזורים עברו בליגה הספרדית כאשר שתי קבוצות נותרו עדיין מושלמות ושתיהן תשחקנה ביום שלישי במחזור אמצע השבוע. ברצלונה תנסה להשוות את פתיחת העונה הטובה בהיסטוריה של המועדון כשתארח את ריאל סוסיאדד, בעוד שאתלטיקו מדריד תארח מאוחר יותר את אוסאסונה. בשני משחקים נוספים שיתקיימו תארח לבנטה את ויאדוליד ומלאגה את אלמריה.

אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה מול מיצ'ל שחקן ולנסיה. GettyImages
שוב יסופסל? אינייסטה./GettyImages

ברצלונה - ריאל סוסיאדד (21:00, ספורט 5)

ביום שבת האחרון ברצלונה הביסה 0:4 בחוץ את ראיו וייקאנו ושמרה על מאזן מושלם אחרי חמישה מחזורים. התקשורת בספרד התעסקה לאחר המשחק בעיקר בעובדה שלראשונה מאז אוקטובר 2008 ואחרי 317 משחקים רצופים, בארסה החזיקה בכדור פחות זמן מיריבתה, אך הקבוצה של טאטה מרטינו יכולה להשוות מול סוסיאדד את פתיחת העונה הטובה בהיסטוריה של המועדון עם שישה ניצחונות רצופים מפתיחת העונה.

פדרו, שכבש שלושער במשחק האחרון צפוי להמשיך לקבל קרדיט בהתקפה לצידם של מסי וניימאר בחולייה הקדמית. סרחיו בוסקטס עשוי לחזור להרכב על חשבונו של אלכס סונג, ואינייסטה על חשבונו של ססק פברגאס שפתח במשחק מול ראיו אבל לא נכלל בסגל למשחק הזה, כחלק ממדיניות הרוטציה של מרטינו. סוסיאדד מנגד, מגיעה למשחק הזה בכושר לא טוב, אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון ושני משחקי ליגה רצופים אותם היא מסיימת ב-0:0 מול מלאגה ולבנטה.

טאטה מרטינו, מאמנה של ברצלונה ערך מסיבת עיתונאים לפני המשחק ונשאל על מצבו של אנדרס אינייסטה המסופסל, לגביו צצו דיווחים בימים האחרונים לפיהם שתי הקבוצות ממנצ'סטר מעוניינות בו לאחר שהוא ובארסה מתקשים להגיע להסכם על חוזה חדש: "גם אם הוא יושב על הספסל במשחק כזה או אחר, אף אחד לא יכול לחשוב על אינייסטה שום דבר אחר מלבד זה שהוא בודאות שחקן הרכב. אין שום ספק בכך. יש לנו שחקנים שבין כל המשחקים של סיום העונה שעברה, ההופעה שלהם בגביע הקונפדרציות והמאמץ הגדול שהם השקיעו, צריכים קצת זמן כדי לחזור לכושר שיא".

לאחר שבמשחקה האחרון מול ראיו וייקאנו, בארסה סיימה לראשונה מזה חמש שנים עם אחוזי שליטה בכדור נמוכים מאלו של היריבה, מרטינו נדרש לנושא וענה תשובה משועשעת: "כשיש קבוצה כמו בארסה, שנגעה בשלמות פעמים רבות, תמיד יהיו מצבים יוצאי דופן כמו אלה, בעיקר כשהמאמן לא גדל במועדון והוא גם לא הולנדי. אני לא משנה את השיטה או משהו כזה. בעונה שעברה בארסה סיימה את הליגה עם ממוצע של 66 אחוזי שליטה בכדור, העונה אנחנו על 65.8. אם 0.2 אחוז נקרא שינוי שיטה..."

דויד וייה, שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
עדיין מושלם. דויד וייה/רויטרס

אתלטיקו מדריד - אוסאסונה (23:00)

בעונה שעברה אתלטיקו מדריד נתנה פייט חזק בצמרת לאורך כמעט עונה שלמה, אך נחלשה לקראת קו הסיום וסיימה בסופו של דבר במקום השלישי. העונה, לפחות על פי ההתחלה, נדמה כי הקבוצה של דייגו סימאונה עשויה ללכת עד הסוף. אחרי חמישה מחזורים הקולצ'ונרוס עדיין צמודים לברצלונה עם מאזן מושלם ויכולת פשוט נהדרת.

לאתלטיקו יש הזדמנות מצוינת להישאר מושלמת גם אחרי המחזור השישי כשתארח את אוסאסונה החלשה שמצידה השיגה במחזור האחרון ניצחון בכורה עם מאמנה החדש, 1:2 על אלצ'ה. אתלטיקו התקשתה במחצית הראשונה מול ריאל ויאדוליד בחוץ, אבל שני שערים של ראול גרסיה ודייגו קוסטה במחצית השנייה הוליכו אותה ל-0:2. קוסטה צפוי להמשיך לפתוח בחוד של סימאונה לצידו של דויד וייה.

משחקים נוספים:

לבנטה - ריאל ויאדוליד

מלאגה - אלמריה

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully