וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יני באס מאשימה: "הלייקרס בגדו בפיל ג'קסון"

בת הבעלים המנוח ג'רי, אחות של ג'ים וארוסת המאמן: "שכרו את ד'אנטוני וחשבו שהבלגן יעבור תוך חודש". לברון חוגג ירח דבש

עונת ה-NBA תתחיל רק בעוד חודש, אבל הדיבורים סביב הקבוצה הכי מסוקרת בליגה, לוס אנג'לס לייקרס, לא נגמרים לעולם. הקבוצה מעיר המלאכים מקווה לעונת התאוששות, אחרי שעברה שנה לא קלה וסיימה את דרכה כבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף, אליו נכנסה בקושי רב ומי שיופקד על המשימה יהיה המאמן מייק ד'אנטוני.

אותו ד'אנטוני, שנבחר למאמן השנה בליגה ב-2005, מונה למאמן הלייקרס בנובמבר האחרון, זמן קצר לאחר פתיחת העונה. הוא החליף בתפקיד את מייק בראון, שפוטר אחרי פתיחה של 4:1. המועמד המוביל השני לתפקיד היה פיל ג'קסון, אולם בצעד שהפתיע רבים, ד'אנטוני הועדף על פניו.

כעת, בספר זכרונות חדש של ג'יני באס, אחותו של סגן נשיא המועדון והאחראי על הקבוצה, ג'ים, בתו של הבעלים האגדי והמנוח של הלייקרס, ג'רי וארוסתו של פיל ג'קסון, מספרת על התחושות הקשות ששררו בסביבת בן זוגה לחיים לאחר שד'אנטוני זכה בתפקיד ולא הוא: "הרגשתי כאילו שיחקו איתי ואני לא מבינה למה הם עשו את זה. למה ג'ים הכניס את פיל לתוך הבלגן הזה אם הוא לא רצה אותו מלכתחילה? זה הרגיש כמו בגידה", היא כתבה בספרה הנושא את השם "לייקר גירל".

מאמן לוס אנג'לס לייקרס, פיל ג'קסון. Chris Carlson, AP
"איך עושים דבר כזה לאחותך? איך עושים דבר כזה לפיל ג'קסון?"/AP, Chris Carlson

באס המשיכה: "פיל לא רצה את העבודה ואז בזבז 36 שעות מחייו כדי להתכונן אליה והם לרגע לא חשבו בכלל לקחת אותו. איך אתה עושה דבר כזה לאחותך? איך אתה עושה דבר כזה לפיל ג'קסון?".

באס טוענת שאביה, שהלך לעולמו בפברואר האחרון, סמך על בנו ג'ים שייקח את ההחלטה הנכונה. היא מגלה איך ג'ים הגיע לבית של ג'קסון ומה הייתה השתלשלות האירועים מאותו רגע: "הטלפון צלצל אצלנו ב-23:30. שמעתי את פיל עונה ואומר 'בסדר, בסדר'. כששאלתי אותו, הוא סיפר שמיץ' קופצ'ק, הג'נרל מנג'ר, התקשר ואמר שהם שכרו את ד'אנטוני. קופצ'ק אמר שהם חושבים שבהתחשב בסגל שיש לקבוצה, ד'אנטוני מתאים יותר לתפקיד. הוא אמר שהם יודעים שהתקשורת תיכנס בהם, אבל הכול יעבור תוך חודש. 'הוא אמר שזה יעבור תוך חודש?', חזרתי בחוסר אמונה".

* לברון ג'יימס שינה סטטוס לנשוי טרי, ואת הימים האחרונים הוא מקדיש אך ורק לאשתו הטרייה סבארנה ברינסון. השניים חוגגים ירח דבש ברומא וכוכב מיאמי היט חלק את החוויה עם עוקביו בחשבון האינסטגרם שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי טוב ירח דבש ברומא. לברון ורעייתו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איזה מתוקים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully