וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: דינמה אודיאקוסה שוחרר

24.9.2013 / 10:30

הסנטר הניגרי אכזב והקבוצה תחפש לו מחליף, אריק קולמן הוצע. דווין מיטשל יעבור בדיקת MRI לבירור הפציעה ממנה סובל

מכבי ראשון לציון הודיעה הבוקר (שלישי), כצפוי, על שחרורו של הסנטר הניגרי דינמה אודיאקוסה, שרק בתחילת העונה הנוכחית חתם על חוזה בקבוצה, עם אפשרות יציאה ממנו. בראשון לציו ידעו שייתכן כי השחקן, שהצטיין בעונה שעברה במדי מכבי הוד השרון בליגת המשנה, עשוי להתקשות בליגה הראשונה, אך היכולת שגילה בשלושת משחקי ההכנה עד כה וביניהם בתבוסה הביתית אמש (ראשון) להפועל ירושלים 89:68, הייתה רעה מאוד ולכן התקבלה ההחלטה לשחררו.

כעת, הכתומים בודקים מספר אפשרויות לחיזוק וביניהן אריק קולמן, שהוצע למועדון. קולמן (28, 2.00) בוגר מכללת צפון איווה משנת 2008 היה אחד השחקנים המצטיינים בשנים האחרונות בליגה האוקראינית, ובעונה שעברה שיחק במדי לודוויסבורג מהליגה הגרמנית ורשם 11 נקודות ו-6.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הכנה: הפועל ירושלים הביסה את ראשון לציון 68:89

שחקן מכבי הוד השרון דינמה אודיאקוסה מול שחקני עירוני נס ציונה. קובי אליהו
לא מצא את עצמו ברמות הגבוהות. אודיאקוסה/קובי אליהו

שחקן נוסף שמעמדו לא יציב בשלב זה הוא דווין מיטשל, שחתם לשנתיים בתחילת הקיץ. מיטשל סובל משחיקה בסחוס הברך מזה זמן רב ובצוות המקצועי חוששים כי קיים נזק מסוים לברך, שמונע ממנו להציג את היכולת הטובה מהשנים הקודמות. השחקן צפוי לעבור בדיקת MRI בימים הקרובים שתבהיר את המצב.

טזמין מיטשל לא מצטיין עד כה במשחקי ההכנה, אך במועדון מאמינים כי ישתפר בהמשך ובמקביל מרוצים מאוד מההשתלבות של בריאן הופקינס, שמראה סימנים של שחקן איכותי. עמית בן דוד נפצע בהפסד אמש לירושלים, אך לא מדובר בפציעה חמורה. ראשון לציון הפסידה עד כה את כל משחקי ההכנה שלה, ותמשיך את סדרת המשחקים נגד מכבי אשדוד ביום רביעי הקרוב.

עדכון ראשון: 23.9, 10:55

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully