וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאן: "הגיע לנו לנצח". ראניירי: "הגבנו מצוין"

מאמן פריס סן ז'רמן נותר מאוכזב לאחר ה-1:1 מול מונאקו: "היינו מבולבלים מול השער". טיאגו סילבה נפצע וייעדר תקופה ארוכה

בין כל המשחקים הגדולים של אתמול (ראשון) ובמקביל לזכיית נבחרת הכדורסל הלאומית בתואר היסטורי באליפות אירופה, נערך בצרפת "קרב המיליונים" בין פריס סן ז'רמן למונאקו. זלאטן איברהימוביץ' כבש לפריזאים שער נהדר, רדאמל פלקאו השווה והקבוצות נפרדו ב-1:1 מרתק.

1:1 בין פריס סן ז'רמן למונאקו

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. AP
השער שלו לא הספיק לניצחון. זלאטן/AP

מאמן הקבוצה מהבירה, לורן בלאן, נותר מתוסכל: "הגיע לנו לנצח. מונאקו הייתה מצוינת ואני מאוד מעריך אותה, אבל לאור כמות ההזדמנויות, היינו צריכים לקחת את המשחק. האפקטיביות מול השער לא הייתה טובה וחבל, היינו קצת מבולבלים. בסופו של דבר, היה משחק טוב, בין שתי קבוצות גדולות. הצופים נהנו".

מעבר לאכזבה מהתיקו הזה, בלאן נאלץ להתמודד גם עם הפציעה של טיאגו סילבה, הבלם המצטיין שלו. הברזילאי נאלץ להתחלף כבר אחרי רבע שעה של משחק בשל מתיחה חזקה בשריר והוא עלול להיעדר תקופה ממושכת.

זלאטן איברהימוביץ', החלוץ השבדי שכבש את השער לקבוצתו, אמר אחרי המשחק: "עשינו טעות וכשאתה עושה טעות, אתה משלם עליה בשער. בהמשך שלטנו, אבל לא הצלחנו לנצל את זה ולנצח".

מאמן מונאקו, קלאודיו ראניירי, היה מרוצה: "כמובן שהם שלטו, שיחקנו בחוץ. אבל התגובה שלנו לאחר שנכנסנו לפיגור הייתה מצוינת. יש לנו עתיד טוב. אני מרוצה מהעובדה שעוד לא הפסדנו העונה. לפ.ס.ז' יש הרבה שחקנים עם ניסיון בליגה הזו, לנו אין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully