וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה גלושקו הודחה במוקדמות טורניר נינגבו

המחבט מספר 2 של ישראל נכשלה בנסיון להכנס לטורניר בסין כשהפסידה לפיטר הפולנייה. ויינטרוב הודח במוקדמות בנגקוק

התקופה המצוינת של יוליה גלושקו, שהגיעה לסיבוב השלישי באליפות ארצות הברית הפתוחה לפני שלושה שבועות, נגמרה. אחרי שהודחה בשבוע שעבר בסיבוב הראשון של מוקדמות טורניר גואנגז'ו, הודחה הבוקר (ראשון) הישראלית בסיבוב המוקדמות השני והאחרון של טורניר נינגבו בסין על ידי קטרינה פיטר 6:2, 6:7, 6:4. מי שכן תשחק בסיבוב הראשון של הטורניר בסין היא שחר פאר שהוגרלה נגד הקנדית שרון פישמן וצפויה לשחק כבר מחר.

הטניסאית יוליה גלושקו. GettyImages
נעצרה. יוליה גלושקו/GettyImages

הישראלית המדורגת ראשונה בטורניר פתחה את המשחק נורא ונשברה פעמיים במערכה הראשונה בדרך להפסד 6:2. גם את המערכה השנייה פתחה גלושקו לא טוב, ופיגרה 2:0, שברה בחזרה, אך נשברה שוב. במצב של 4:5 לפולנייה הצליחה גלושקו לשבור בשנית וגררה את המערכה לשובר שיוויון בו נראתה טוב יותר, ניצחה 4:7 בדרך לשיוויון במערכות. המערכה השלישית שוב נפתחה רע עבור הישראלית כשפיטר עולה ליתרון 0:3, גלושקו שברה בחזרה אך הפולנייה הייתה חדה יותר בדרך לניצחון 4:6.

כמו גלושקו, גם הבוקר של אמיר ויינטרוב לא היה טוב. המחבט מספר של ישראל נכנע בשתי מערכות לאוליבר מראש האוסטרי 6:4, 6:4 במוקדמות טורניר בנגקוק היוקרתי (567 אלף דולרים). המדורג מספר 6 נשבר פעמיים במערכה הראשונה ושבר רק פעם אחת, ואילו במערכה השנייה היה צמוד לאוסטרי עד למשחקון התשיעי, אז נשבר בדרך להפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully