וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: חיים שאבו צפוי לאמן את הקבוצה

22.9.2013 / 7:19

רפי כהן קיבל רשמית הודעה על פיטוריו. מי שמונה לעוזר מאמן לפני כשבוע צפוי להחליפו, לחמן ופייגנבוים מועמדים לעבוד לצידו

one

עמותת הפועל ניר רמת השרון התכנסה הלילה (בין שבת לראשון) עד שעה מאוחרת על מנת להחליט בנוגע לעתידו של המאמן רפי כהן בעקבות ההפסד 3:1 להפועל רעננה, שהותיר את הקבוצה ללא נקודות אחרי שלושה מחזורים. כצפוי, הבוקר הודיעה העמותה למאמן על פיטוריו, וגורם במועדון אמר: "זה לא שלושת ההפסדים, כמו כל איך שהקבוצה נראית ומתנהלת ביום יום והתחושה שאין בעל בית".

צפו בכל שערי השבת בליגת העל בקליפ אחד

שחקן עירוני רמת השרון חיים שאבו (לבן) מקדים את עקיבא מגרלשווילי, הפועל רעננה. יותם רונן
מקושר לגורמים בהנהלה. חיים שאבו/יותם רונן

לרמת השרון אין תקציב להביא מאמן בנוסף לפיצויים שישולמו לכהן עד לתום העונה, ומי שצפוי להחליפו על הקווים, לפחות זמנית, הוא עוזרו חיים שאבו. שאבו צורף לפני כשבוע לצוות המקצועי אך היה ברור שהמאמן הסכים לכך כנסיון גיבוי, "על מנת לא לדחות את הקץ", כפי שאומרים במועדון. שאבו נמצא במערכת המקצועית של רמת השרון כבר מספר שנים ומקושר לגורמים בהנהלה שמאמינים בו.

מכיוון שלשאבו אין תעודת פרו, הוא יעבוד בכל מקרה לצד מאמן נוסף, כשרגע המועמדים לתפקיד הם אייל לחמן ושייע פייגנבוים.

קשר הקבוצה אפרים טאקה התייחס לפיטורים הצפויים של מאמנו בסיום ואמר: "זה לא קשור למאמן. התכוננו טוב למשחק אבל עשינו טעויות שטותיות. כל פעם אומרים המאמן ומתעסקים בו, אבל השחקנים צריכים לקחת את עצמם בידיים ולצאת לדרך חדשה. אנחנו חייבים להרים את עצמנו".

טאקה הוסיף: "זה יותר קשור לאחריות והגדלת ראש ולא מאמן. פתחנו את המשחק הכי טוב שאפשר, יכולנו לשים גם את הגול השני ולשחק יותר רגוע, במקום זה איבדנו כמה כדורים שטותיים ושילמנו על זה. רמת השרון תישאר בליגה רק דרך עבודה קשה של השחקנים ולא שום שינוי אחר. אנחנו הכנסנו את הקבוצה לבוץ הזה ואנחנו נוציא אותה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully