וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון: המאמן רפי כהן יסיים את תפקידו

מאמן ראשון הולך הביתה אחרי שלושה מחזורים. היו"ר רפי יצחק: "אם הוא לא ייקח אחריות, אנחנו ניקח אחריות בשבילו"

one

מאמן הפועל ניר רמת השרון רפי כהן יסיים את תפקידו ביממה הקרובה, אחרי ההפסד של קבוצתו הערב (שבת) 3:1 להפועל רעננה. רמת השרון פתחה את העונה בצורה מאכזבת, עם שלושה הפסדים, ואחרי שלושה מחזורים היא במקום האחרון עם מאזן שערים שלילי 9:2. היום בעקרב תיערך ישיבת הנהלה ברמת השרון. היו"ר רפי יצחק הצהיר: "אם הוא לא ייקח אחריות, אנחנו ניקח אחריות בשבילו".

יוסי שבחון, שחקנה של רמת השרון, אמר בסיום: "המצב לא טוב, לא חשבנו שכך נתחיל את העונה. בעצם, היינו בטוחים שככה לא תתחיל העונה. בדרך כלל המאמנים משלמים את המחיר בכדורגל הישראלי, אבל יש אחריות גדולה על השחקנים כאן. עד עכשיו הקבוצה לא מצאה את דרך המלך מבחינת סגנון המשחק וההרכב. יש כאן אנשים שיודעים מה לתקן ואני סומך עליהם שיעשו פה סדר. קל להאשים מישהו אחד, אבל אם כולם ייתנו יותר הכול ייראה אחרת. כרגע זה נראה לא טוב. אני בטוח שהקבוצה תיראה אחרת".

רפי כהן מאמן עירוני רמת השרון. מגד גוזני
משלם את המחיר. כהן/מגד גוזני

מנגד, בצד השני, מנחם קורצקי הצעיד את רעננה לניצחון תשיעי בעשרה משחקים שלו בקבוצה, והמאמן, שבעבר הצעיד את רמת השרון להצלחה ופוטר, אמר בסיום: "אני לא מחשיב את הניצחונות שהיו בלאומית, זו הייתה ליגה שונה. אני מסתכל על כל משחק לגופו. השחקנים עושים את העבודה על הצד הטוב ביותר, אני רק מנצח על הלהקה.

"שבע נקודות זו פתיחה טובה, למרות שהנקודות מול הפועל חיפה הלכו לאיבוד מבחינתי כי היינו עדיפים. בסך הכול אני מרוצה. רצינו לפתוח חזק את המשחק, אבל במחצית תיקנו אחרי שהבהרתי שאנחנו לא יוצאים מפה בלי ניצחון. המטרה שלנו להיראות טוב בכל משחק ולקחת נקודות. המטרות יכולות להשתנות, אבל המטרה העיקרית היא לאגור כמה שיותר נקודות ולא להסתבך בתחתית".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully