וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשישת: "ההדחה לא חוקית, אני ממשיך כיו"ר עכו"

22.9.2013 / 11:40

היו"ר שפוטר מסתמך על היועץ המשפטי של המועדון. דיין וספדאסיו ערכו סולחה. הברזילאי יעמוד לדין ביום שלישי הקרוב

one

הפועל עכו מוצאת את עצמה אחרי שלושה מחזורי ליגה עם אפס נקודות ושער זכות אחד אחרי שאתמול (שבת) נכנעה הקבוצה 2:1 להפועל באר שבע. בינתיים נדמה שהבלגן הניהולי גובר על המקצועי כאשר יושב ראש הקבוצה יהודה ברשישת, שפוטר ביום שישי האחרון על ידי העמותה טוען כי מהלך ההדחה שלו לא היה חוקי. בין השאר מסתמך ברשישת על היועץ המשפטי של המועדון עו"ד אייל יפה. ברשישת עצמו אומר היום: "כל המהלך הזה לא היה חוקי ומבחינתי אני ממשיך כיושב ראש המועדון עד להודעה חדשה".

יו"ר הפועל עכו יהודה ברשישת. אדריאן הרבשטיין
לא מוותר על התפקיד. ברשישת/אדריאן הרבשטיין

ובינתיים מי שגורם ללא מעט תרעומת בקרב השחקנים הוא ז'וליאנו ספדאסיו שדווקא כבש את שער היתרון לעכואים. שחקנים טוענים כי הברזילאי גורם לאנטגוניזם, ואומרים: "הוא רק עושה בלגן בקבוצה. הוא אמנם נראה שחקן טוב, אבל הוא כל הזמן מקלל ומתווכח עם שחקנים".

ספדאסיו היה מעורב במהלך המשחק באירוע בעייתי כשהתווכח עם גיא דיין על בעיטה חופשית כשבסופו של דבר הישראלי ויתר לא לפני שהשניים החליפו קללות. ספדאסיו ודיין זומנו היום לשיחה עם המנהל המקצועי אלון חרזי והמאמן יובל נעים שבה התקיימה סולחה בין הנוכחים. השניים הוזהרו שתקריות דומות בעתיד יביאו לענישה קשה. בלי קשר, לשחקנים בקבוצה אמר ספדאסיו בסיום המשחק שהוא מעוניין לעזוב.

בהתאחדות הודיעו שספדאסיו יועמד לדין ביום שלישי הקרוב בעקבות האירוע ממשחק האימון נגד הפועל תל אביב לפני עשרה ימים שבמהלכו קילל את שופט המשחק. ספדאסיו אמור היה להיות מורחק אוטומטית מהמשחק נגד באר שבע, אבל כעת צפוי לספוג הרחקה לפחות מהמשחק הקרוב נגד מכבי פתח תקוה.

(עדכון ראשון: 6:38)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully