וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "גורש לא היה צריך לקבל שערים כאלה"

באר שבע ניצחה בזכות שני טילים לחיבורים, מאמן עכו סיכם: "אחרי ההרחקה, מוליכת הטבלה לא עברה את החצי". אלישע לוי: "גילינו הרבה אופי"

וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: ליאור נאור

הפועל באר שבע המשיכה את פתיחת העונה הנפלאה שלה הערב (שבת), כשרשמה ניצחון שלישי ברציפות - הפעם 1:2 על הפועל עכו. הקבוצה של אלישע לוי הצליחה לחזור מפיגור של 1:0 הודות לשערים פנטסטיים של סיארז' נאסר (44) וגל אראל (54). ושמרה על המקום הראשון בטבלה, לפחות עד משחקה של מכבי תל אביב מול מכבי חיפה. בשבוע הבא תשוב הקבוצה מבירת הנגב הביתה ותארח את בני יהודה, ולאחר מכן תצא לקרית אליעזר למפגש עם מכבי חיפה. עכו, מנגד, ממשיכה להסתבך, והמאזן שלה עומד כעת על 0 נקודות משלושה משחקים, ויחס שערים שלילי של 5:1.

"לבוא לכאן ולנצח זה מצוין", סיכם המאמן אלישע לוי. "הם עשו לא מעט שינויים והתחזקו, ואין משחק קל בליגה הזו. החצי הראשון שלנו היה מצוין, אבל דווקא בדקות האלה עכו עלו ליתרון. גילינו הרבה מאוד אופי, לשחק עם עשרה שחקנים ולשמור על המשחק".

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עוד סיבה לחייך. אלישע לוי/ברני ארדוב

יובל נעים המאוכזב: "מבחינת רצון ולחימה היתה רק קבוצה אחת על המגרש, אחרי הכרטיס האדום. הפועל באר שבע, שהיא מוליכת הטבלה, לא עברה את החצי. ניסינו אבל לא היינו מספיק מסוכנים בחלק הקדמי. התחלנו את העונה עם תוצאות לא טובות אבל מי שהיה כאן היום ראה ששיחקנו טוב. התוצאה משקרת. דודו גורש, שהוא אחד השוערים הטובים בארץ, לא היה צריך לקבל את השערים האלה".

ההתבטאות האחרונה של נעים, לגבי שוערו, נשמעת מוזרה בהתחשב ששני השערים שספג גורש היו הפגזות לחיבורים.

עוד לפני המהפך, בהפועל באר שבע תהו לגבי שיתופו של כובש השער לזכות עכו, ז'וליאנו ספדאסיו. השחקן הורחק במשחק אימון מול הפועל תל אביב לפני יותר משבוע, ובגלל שזו היתה הרחקה בגין עבירת משמעת - דין ודברים מול שופט המשחק שי שטרית - בית הדין של ההתאחדות יכול היה להרחיק את ספדאסיו גם ממשחקי ליגה. מה שעזר לעכו בגזרה זו - בית הדין עדיין לא התכנס בנושא. ספדאסיו אמר תודה, וכבש.

בשבוע הבא, אגב, פוגשת עכו את מכבי פתח תקוה, ואם בית הדין יתכנס בנושא עוד לפני המפגש, הוא עשוי להיות מורחק ממשחק זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יובל נעים מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
"אחרי ההרחקה היתה רק קבוצה אחת על המגרש". נעים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully