וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כהן: "ההחלטה להגיע לרעננה - בין הטובות בחיי"

22.9.2013 / 7:37

קשר הפועל רעננה מרוצה מההשתלבות שלו אצל העולה החדשה שדוהרת: "אני נראה רגוע ונהנה מכל רגע פה מהמשחק"

one

הפועל רעננה המשיכה להוכיח אתמול (שבת) שהיא הולכת להיות אחת הקבוצות הכי מסקרנות בליגת העל, אחרי ניצחון שני העונה ששומר אותה עם מאזן של שבע נקודות מתשע אפשריות. הקבוצה של מנחם קורצקי, שבעצמו רשם ניצחון תשיעי מעשרת משחקיו כמאמן רעננה, גברה 1:3 על הפועל ניר רמת השרון. רעננה אמנם נקלעה לפיגור, אבל הצליחה לחזור עם הרבה אופי בזכות שערים של תמיר כהן, אסי בלדוט (בפנדל) ואנתוני נווקאמה.

שחקן הפועל רעננה תמיר כהן. ברני ארדוב
חזר ליהנות מכדורגל. תמיר כהן/ברני ארדוב

אחד המצטיינים במגרש היה הקפטן תמיר כהן שכבש וסחט את הפנדל. "במחצית השנייה שיחקנו טוב ובמחצית הראשונה לא עשינו את זה", אמר כהן. "לא הייתה חזרה לעמדות ולא הייתה מספיק מוטיבציה. לשמחתנו השווינו לפני הירידה למחצית. בחדר ההלבשה דיברנו בינינו וידענו שאנחנו נעלה וננצח אם נעשה את העבודה כמו שצריך, ולשמחתי נתנו שני שערים והיינו יכולים להבקיע עוד שניים או שלושה שערים נוספים".

כהן התייחס לדברים של מנחם קורצקי בהפסקה, ואמר: "מנחם לא היה מרוצה מהמחצית הראשונה. לא עשינו את מה שהוא ביקש, היינו רחוקים אחד מהשני ולא סגרנו בדאבל אפ את החלוץ שלהם. ירדנו לחצי וקיבלנו על זה בראש, אבל מנחם ביקש שנעלה ואמר שהוא מאמין בנו".

על השיפור ביכולת שלו הוסיף אקס מכבי חיפה: "באופן אישי אני מרגיש מעולה. אני יכול להגיד שההחלטה להגיע לרעננה הייתה בין ההחלטות הטובות בחיי. אני נהנה מכל רגע פה. זו הסיבה שככה זה נראה. אני נראה רגוע, אני נהנה מהמשחק ומהכדורגל. מנהיג? כולם ביחד פה מנהיגים שמשחקים ביחד".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully