וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי גאיר זכה באליפות אירופה בקיקבוקס

הישג מצוין לישראלי, שהוכתר בעבר פעמיים כאלוף העולם לנוער באגרוף תאילנדי. יו"ר איגוד הקיקבוקס: "עוד נשמע עליו רבות"

הישג נפלא לישראל באליפות אירופה בקיקבוקס, הנערכת בימים אלה בפולין: איתי גאיר, שזכה בעבר פעמיים באליפות העולם באגרוף תאילנדי, הוכתר כאלוף אירופה בקיקבוקס לבוגרים.

האליפות הנוכחית היא הגדולה אי פעם וכוללת 1,600 מתחרים מ-36 מדינות. היא נערכת מטעם WAKO, התאחדות הקיקבוקס העולמית ומהווה את האירוע המרכזי למתאגרפי קיקבוקס ביבשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גאיר מניף את דגל ישראל במרכז הפודיום/מערכת וואלה!, צילום מסך

גאיר, שלווה לתחרות על ידי מאמנו רועי הייזלר, השתתף בקטגוריה בה היו שמונה מתחרים, מתוכם שניים רוסים הנחשבים למובילים בקטגוריה זו ועלו לשלבים המכריעים. ברבע הגמר הוא גבר על אחד מהם, אלמאז זיינגולוב ובחצי הגמר עבר את פבל דוהיי מבלארוס. בגמר הוא פגש ברוסי השני, ארטיום זגיילוב וניצח לאחר שלושה סיבובים בנקודות.

יו"ר איגוד הקיקבוקס האני סאקס אמר בתגובה להישג: "אני גאה באיתי, הוא ספורטאי אמיתי, אלוף אירופה שעתידו עוד לפניו. אני סמוך ובטוח שעוד נשמע עליו רבות".

נשיא התאחדות "אילת", אריק קפלן, הוסיף: "אני מברך את איתי וגאה בו על ההישג המרשים. אין ספק שאיתי הוא אחד הכשרונות הגדולים של ענפי הקרב במדינת ישראל ומייצג אותנו בכבוד בתחרויות ברחבי העולם. ענף הקיקבוקס בשנים האחרונות הוא מהענפים הבולטים ביותר, עם מספר הולך וגדל של ספורטאים והישגים. אנחנו שמחים לקדם ולתמוך בספורטאים וגאים לראות את ההישגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully