וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

14 משחקני נבחרת אל סלבדור הורחקו לכל חייהם מכדורגל

השחקנים נמצאו אשמים במכירת משחקים מול מקסיקו ופראגוואי. יו"ר ההתאחדות: "ועדת המשמעת הייתה נמרצת"

בלגן גדול בנבחרת אל סלבדור: התאחדות הכדורגל המקומית הודיעה הלילה (בין שישי לשבת) כי לא פחות מ-14 שחקנים הורחקו מכדורגל למשך כל חייהם בשל מכירת משחקים במדי הנבחרת הלאומית.

שני המשחקים עליהם הואשמו השחקנים כי הם קיבלו שוחד היו תבוסה 5:0 למקסיקו במסגרת גביע הזהב ב-2011 והפסד 4:2 מול פרגוואי בפברואר האחרון. משחק נוסף שנחקר היה הפסד 2:1 לארצות הברית במפגש ידידות בפברואר 2010.

כריסטיאן קאסטיו נבחרת אל סלבדור 2009. GettyImages
נכנס לרשימה השחורה. כריסטיאן קאסטיו/GettyImages

מלבד ה-14 שהורחקו מהנבחרת לצמיתות, שלושה נוספים הושעו לחצי שנה עד 18 חודשים ולמעשה, רק אחד מבין 22 השחקנים שנחקרו בפרשה נמצא זכאי. לשחקנים יש אפשרות לערער על עונשם ב-15 הימים הקרובים.

"עבודתה של ועדת המשמעת שלנו הייתה נמרצת. עיבדנו את כל המידע שצברנו משיחות שהתקיימו, הקלטות וידיאו ועדויות של אנשים", אמר נשיא ההתאחדות קרלוס מנדס.

רשימת 14 השחקנים שהורחקו לכל החיים מורכבת מ: לואיס אנייה, אוסאל רומרו (שחקן צ'יבאס USA בעברו), רמון סאנצ'ס, כריסטיאן קאסטיו (שחקן די סי יונייטד לשעבר), מיגל גרנאדה, מיגל מונטס, דגוברטו פורטיז'ו, דניס אלאס, דארווין בונילה, רמון פלורס, אלפרדו פאצ'קו, מורדכי הנריקס, מרווין גונסאלס וריינלדו הרננדס.

ההתאחדות הודיעה כי הקבוצות שאיבדו שחקנים במסגרת הפרשה יורשו להחליפם בתוך 15 ימים. נבחרת אל סלבדור מדורגת במקום ה-93 בדירוג פיפ"א הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully