וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני פארקר: "הניצחון הגדול בתולדות הכדורסל הצרפתי"

כוכב הטריקולור חגג את העלייה הדרמטית לגמר אל' אירופה, שמתנגש עם פ.ס.ז'-מונאקו. ספרד המומה: "אנחנו מפורקים"

שמונה שנים חלפו מאז הפעם האחרונה בה נבחרת ספרד הגיעה לאליפות אירופה בכדורסל ולא השתתפה במשחק הגמר, שש שנים חלפו מאז הפעם האחרונה בה היא הגיעה לאליפות ולא זכתה בה. אבל אמש (שישי), נפל דבר בכדורסל האירופי, כאשר נבחרת צרפת, בראשותו של טוני פארקר האדיר, שצלף 32 נקודות, הדיחה בחצי הגמר את האלופה משני הטורנירים האחרונים עם 72:75 נפלא אחרי הארכה. הספרדים כבר הובילו 20:34 במחצית, אבל ההגנה שלהם נעלמה ואיפשרה לטריקולור לחזור למשחק ובהארכה, הייתה זו ההתקפה שכלל לא תפקדה.

"צרפת גירשה את השדים שלה", נכתב ב"ל'אקיפ". מחר ייערך הגמר מול ליטא, שגברה אמש על קרואטיה 62:77 בחצי הגמר המוקדם ובפני הצרפתים עומדת הכרעה לא פשוטה: האם לצפות בקרב הענקיות פריס סן ז'רמן מול מונאקו או שמא בגמר אליפות אירופה. שני המשחקים ייפתחו בדיוק בשעה 22:00.

בתום דרמה ענקית: צרפת גברה על ספרד ותפגוש את ליטא בגמר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יראו אותו או את הכדורגל? פארקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

פארקר, אחד שכבר עבר לא מעט בקריירה העשירה שלו, ידע להעריך את גודל ההישג: "זה הניצחון הכי גדול בתולדות הכדורסל הצרפתי", הוא אמר בסיום, "עשינו משהו ענק, אבל עכשיו אנחנו רוצים לזכות. צריך לשמור על ריכוז ולהיזכר בגמר לפני שנתיים. נצטרך לשחק בסגנון שלנו, כמו שעשינו במחצית השנייה".

בוריס דיאו הוסיף: "אני גאה בנבחרת שלנו, כי השתפרנו משנה לשנה. פעם היינו מפסידים לספרד ב-20 הפרש, אחר כך בעשר. הפעם ניצחנו אותם סוף כל סוף".

בספרד, מיותר לציין, נותרו בהלם. מארק גאסול נשמע שבור: "היו לנו הזדמנויות לנצח, אבל הם היו יותר טובים ברגעי ההכרעה. בחרנו זריקות רעות בסיום. אנחנו מפורקים כרגע, אבל נצטרך להתאושש ולשחק על מדליית הארד".

ריקי רוביו הוסיף: "שיחקנו הגנה טובה, אבל לא התקפה. צריך להיות קשוחים במשחקים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully