וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל ראשון לציון

האלופה ספגה הפסד בכורה כשנכנעה לבוטוליה שהוליך את הצהובים ל-27:29, מוצקין ניצחה 20:24 את מכבי ראשל"צ

המחזור השני בליגת הכדוריד סיפק לנו הערב (שישי) קרב ענק בין מכבי תל אביב להפועל ראשון לציון, בסיומו ניצחו הצהובים 27:29 את האלופה והנחילו לה הפסד ראשון העונה. אבי רש ושחקניו מוליכים את הטבלה עם שני ניצחונות משני משחקים, כשגם בני הרצליה, מכבי קרית מוצקין וא.כ נס ציונה נותרו בלתי מנוצחות בתום המחזור.

מכבי תל אביב - הפועל ראשון לציון 27:29

פתיחת המשחק הייתה צמודה כשבויאן בוטוליה, כוכבה של ראשון לציון בעונה שעברה, היה חד ומסוכן במדי הצהובים, שמשחק מהיר ומדויק שלהם העניק להם יתרון 11:14 במחצית. בוטוליה, שהיה מצוין בחצי הראשון עם שבעה שערים הוריד הילוך במחצית השנייה, אולם מכבי תל אביב שמרה על יתרונה בזכות משחק מצוין של שוערה אלון כהן. ריצת 0:4 של ראשון לציון פתחה את המשחק מחדש אולם מכבי תל אביב לא שמטה את ההובלה וניצחה בסיום 27:29, כשבוטוליה הוליך אותה עם עשרה שערים.

מאמן מכבי תל אביב, אבי רש: "עד הדקה ה-40 החלק ההגנתי ניצח. לצערי ברבע השעה האחרונה, או ברגעים שאנחנו פותחים פער שנראה מבטיח, אנחנו מורידים ריכוז ומתח. זה חזר על עצמו היום, וזה דבר ראשון שאני הולך לעשות - לעקור את זה מהשורש".

מאמן הפועל ראשון לציון, סער פרנקל: "אכזבה. רצינו לבוא לנצח, אבל לא הגיע לנו לנצח. התעוררנו מעט מדי ומאוחר מדי. רמת האנרגיה לא הייתה מספיק, לפחות כמו שאני מצפה. לא היינו צריכים להוריד ראש כשהיינו בפיגור".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשרה שערים וניצחון על חבריו לשעבר בראשון לציון. בוטוליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי קרית מוצקין - מכבי ראשון לציון 20:24

מחזיקת הגביע מעיר היין ספגה הפסד בכורה העונה מול קרית מוצקין הצנועה, שנהנתה מיכולת טובה של עומר נתן (6 שערים ו-ולייקו מילוסביץ' (3 שערים). קרית מוצקין הוליכה 7:10 במחצית הראשונה, בה ראשון לציון התקשתה במשחק ההתקפה. במחצית השנייה מוצקין הגדילה את יתרונה ורשמה ניצחון נוסף על הצהובים מעיר היין, אותם הדיחו בתחילת העונה בגביע איגוד השופטים.

בני הרצליה - עירוני רחובות 24:29

ניצחון שני להרצליה. הפסד שני לרחובות. המחצית הראשונה הייתה צמודה יחסית. הרצליה ברחה בשנייה ל-16:22 ולא הביטה לאחור. בהרצליה בלטו גיל יעקב, ערן אברמוביץ', אלעד קפון, עמית וייסלר וגלורי אופור.

אס"א תל אביב - א.ס. רמת השרון 23:23

האורחים הוליכו בחמישה שערי יתרון במחצית - 10:15, אבל אס"א חזרה לשיוויון 23:23 בדקת הסיום. היא לקחה פסק זמן חצי דקה לסוף, אבל לא כבשה בהתקפה האחרונה.

תוצאות נוספות:

מ.כ חולון - הפועל אשדוד 26:28

א.כ נס ציונה - הפועל קרית אונו 18:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully