וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי פולהאם ניצחו: הפסל של מייקל ג'קסון יוסר

היו"ר החדש יתחשב באוהדים שדרשו לסלק את פסל הזמר שהוצב על ידי הבעלים הקודם מחוץ לאצטדיון ונטען שאינו ראוי

כבר שנתיים עומד פסל מעורר מחלוקת בפתחו של אצטדיון קרייבן קוטג' של פולהאם בדמותו של מייקל ג'קסון. אלא שכעת החליטה הנהלת הקבוצה להסיר אותו אחרי שהאוהדים התלוננו שהפסל הזה הופך את הקבוצה למושא ללעג.

הפסל עצמו הוצב על ידי הבעלים הקודם של פולהאם מוחמד אל פאייד ב-2011, שנתיים לאחר שהזמר מת בגיל 50. כעת יושב ראש הקבוצה הנוכחי שאהיד קאן, שעומד בראש המועדון מאז חודש יולי, הסביר: "קרייבן קוטג' יצר דורות שלמים של אוהדי פולהאם, ודיברתי עם רבים מהם במשך החודשיים האחרונים. נקודת ההשקפה של האוהדים שלנו לגבי הפסל הייתה ברורה מאוד. אני מכבד את מר אל פאייד ויודע שהיו לו כוונות טובות בתשלום על מתנה אישית, אבל הסרת הפסל היא הדבר הנכון עבור מועדון פולהאם".

מייקל ג'קסון מבקר באצטדיון קרייבן קוטג' בשנת 1999. Tony O''Brien, GettyImages
מייקל ג'קסון בביקורו באצטדיונה של פולהאם/GettyImages, Tony O''Brien

ג'קסון, אגב, היה חבר קרוב של אל פאייד, ואף הזמין אותו להגיע למשחק של הקבוצה ב-1999. הפסל של הזמר הוא אחד משני פסלים שמוצבים מחוץ לאצטדיון של הקבוצה הלונדונית כאשר השני הוא של שחקן העבר ג'וני היינס, שהיה שותף ללמעלה מ-650 משחקים של הקבוצה במשך 18 עונות.

בעבר הביעו האוהדים התנגדות נמרצת לפסל של ג'קסון וטענו כי הוא מציג את המועדון באור מגוחך, ולמרות זאת איש העסקים המצרי דחה את טענותיהם והתנגדותם. בין השאר הוא אמר אז: "אם אוהדים טפשים לא מבינים ולא מעריכים איזו מתנה הבחור הזה הביא לעולם, הם יכולים ללכת לעזאזל. אני לא רוצה שהם יהיו האוהדים של הקבוצה".

  • עוד באותו נושא:
  • פולהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully