וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 2:2 דרמטי בין קליארי לסמפדוריה, קייבו ניצחה

המותחן בטרייסטה סיפק שלושה שערים מהדקה ה-89. קייבו חגגה ניצחון בכורה עם 1:2 על אודינזה, 0:0 בין גנואה לליבורנו

המחזור הרביעי באיטליה יצא הערב (שבת) לדרך עם שלושה משחקים וללא אף אחת מהקבוצות הגדולות. סמפדוריה חילצה נקודה עם 2:2 דרמטי מול קליארי, קייבו עם ניצחון ראשון העונה, 1:2 על אודינזה, ואילו ליבורנו השיגה נקודה שביעית עם 0:0 במגרשה של גנואה.

עמנואלה קלאיו שחקן גנואה (מימין) לפני פדריקו צ'קריני שחקן ליבורנו. Valerio Pennicino, GettyImages
כמעט הכריע בתוספת הזמן. עמנואלה קלאיו לפני פדריקו צ'קריני/GettyImages, Valerio Pennicino

גנואה - ליבורנו 0:0

האופוריה מהניצחון 0:3 בדרבי שככה, ומול העולה החדשה לא הצליחה גנואה לשחזר אותה יכולת. ליבורנו לא הפסידה במראסי מאז אפריל 2003, וגם הפעם חילצה נקודה, בעיקר הודות ליכולת טובה של שוער נבחרת איטליה הצעירה, פרנצ'סקו בארדי שבתוספת הזמן הדף נגיחה אדירה מקרוב של עמנואלה קלאיו. גם הקולגה מן העבר השני, מתיאה פרין, גילה יכולת טובה ושמר מחזור שני ברציפות על שער נקי.

אנדראה קוסטה שחקן סמפדוריה לפני מאוריסיו פינייה שחקן קליארי. Dino Panato, GettyImages
איזו דרמה. אנדראה קוסטה לפני מאוריסיו פינייה/GettyImages, Dino Panato

קליארי - סמפדוריה 2:2

הקבוצה של דליו רוסי חילצה בקושי נקודה שנייה העונה, אחרי מותחן אדיר באצטדיון נראו רוקו בטרייסטה. אלבין אקדל ביצע דאבל פס עם מאוריסיו פינייה הצ'יליאני והעלה את קליארי ליתרון בדקה ה-26 עם בעיטה מצוינת. שער שוויון של סמפדוריה נפסל, אבל בדקה ה-89 היא השיגה את ה-1:1 עם בעיטה של מנולו גביאדיני שחמקה מידיו של השוער מיקאל אגאצי ובין רגליו חדרה פנימה. סמפ חשבה שהשיגה את הנקודה, אך בתוספת הזמן דניאלה קונטי הבקיע בכדור חופשי והחזיר את קליארי ליתרון. נגמר? ממש לא. בעיטה של לורנצו דה סילבסטרי פגעה בגביאדיני ובעזרת השוער אגאצי מצאה את הרשת בדקה ה-93. דרמה גדולה וחלוקת נקודות בסיום.

לוקה ריגוני שחקן קייבו. Claudio Villa, GettyImages
ניצחון ראשון. לוקה ריגוני/GettyImages, Claudio Villa

קייבו - אודינזה 1:2

החמורים המעופפים השיגו ניצחון בכורה העונה, למרות שספגו את השער המהיר שהיה בליגה האיטלקית בקמפיין הנוכחי. אודינזה עלתה ליתרון אחרי פחות מדקה, כשמייקוסל הברזילאי מצא את הרשת החשופה אחרי טעות קשה של בושטיאן צסאר. קייבו לא נבהלה, ובדקה ה-13 סרג'יו פליסייר התחמק ממלכודת הנבדל וירה פנימה מזווית אלכזונית. בדקה ה-40 הושלם המהפך, כשכדור של לוקה ריגוני פגע בדנילו וחלף מעל איבן קלאבה חסר האונים. גם אנטוניו די נטאלה שנכנס כמחליף לא הציל את אודינזה, שהפסידה בפעם השנייה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully