וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - בני סכנין: עוז ראלי לא בסגל, עזוז יפתח

קשטן הפתיע כשוויתר על המגן המצטיין, עזוז יחליפו בעמדת המגן הימני (ש', 19:00). בלבול מתלבט בין מרקובסקי לקאסום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 24. 3:15 לבני יהודה, 6 תיקו.

* בני יהודה אירחה 10 פעמים, והמאזן הוא 1:7 לטובתה בניצחונות, רק 2 תיקו.

* הניצחון היחיד של סכנין של בני יהודה בחוץ היה במפגש הראשון ביניהן אותו אירחו הזהובים. נגמר 0:1 לסכנין והמשחק נערך בשכונת התקווה.

* בני סכנין ממש גרועה בספטמבר. אחוז ההצלחה שלה בחודש התשיעי עומד על 23.19 בלבד, לעומת 39.23 בכל השנה (כולל ספטמבר).

* לבני יהודה ולבני סכנין מעל 70 אחוזי הצלחה עם איתן שמואלביץ' כשופט. בני יהודה לא הפסידה איתו בבית, סכנין לא הפסידה איתו בחוץ.

לאתר דריבליסט

עוז ראלי שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
צעד מפתיע. עוז ראלי/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

בני יהודה

המאמן דרור קשטן החליט בצעד מפתיע להשאיר את המגן עוז ראלי מחוץ לסגל, לקראת המשחק הביתי נגד בני סכנין, מחר בבלומפילד, כך נודע לוואלה! ספורט. ראלי אחד השחקנים הבכירים בקבוצה, הוזכר במהלך הקיץ כמועמד להצטרף למכבי תל אביב וגם להפועל תל אביב, אולם בסופו של דבר נשאר במדים הזהובים, לפחות בשלב זה. היום כאמור התבשר ראלי כי לא רק שאיבד את מקומו בהרכב, אלא הוא כלל לא נכלל בין ה-18 שיתלבשו למשחק.

במקומו של ראלי, צפוי לפתוח המגן איציק עזוז, שחתם השבוע על הארכת חוזה, לאחר משא ומתן ארוך שנמשך לאורך כל הקיץ. עזוז החמיץ את שני מחזורי הפתיחה ומחר כאמור יפתח בעמדת המגן הימני, לצידם של גל כהן, אביב חדד ואמיליאנו פוסקו. המאמן קשטן מתכנן שני שינויים נוספים לעומת ההרכב שפתח בהפסד למכבי תל אביב במחזור הקודם, כאשר רפי דהן ישוב ל-11 על חשבון לירוי צעירי והחלוץ הצעיר גיל יצחק יפתח בחוד במקום אדם הרפקה שימתין על הספסל.

לפני המשחק תיערך דקת דומייה לזכרו של יושב ראש בני יהודה לשעבר, גד סולמי ז"ל, שהלך לעולמו לפני שבוע. שחקני בני יהודה אף יענדו סרטים שחורים על חולצותיהם.

בני סכנין

מרקו בלבול עדיין מתלבט האם להרכיב את מרקו מרקובסקי בהרכב כבר מחר, או שמא לתת לשחקן זמן להתאקלם ולפתוח עם אחמד קאסום בשפיץ, כשאז מוחמד גדיר ייכנס גם להרכב גם כן. בלבול תרגל גם את גדיר וגם את הסרבי לסיגורין באימון המסכם היום, וניראה שהוא יחליט רק מחר לקראת המשחק.

מי שלא צפויים לפתוח הם הספרדים כריסטיאן הידאלגו וסאני. בקבוצה הסבירו שהשניים עדיין לא הגיעו לכושרם המלא ובשלב זה השחקנים האחרים מפגינים יכולת טובה מהם באימונים. מור שושן יפתח גם כן על הספסל, זאת כדי לאפשר להגנה שפתחה עד כה טוב להמשיך ביחד. "אחרי הרבה שנים בלי עומק יש לנו על הספסל שחקנים כמו שושן, רביד גזל, פיראס מוגרבי, הספרדים ועוד אחרים שיכולים להיות בהרכב של הרבה קבוצות בליגה". אמר שחקן בסכנין. "גם אם לא הולך, יש פה שחקנים שיכולים לשנות משחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אחמד קאסום, בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
יפתח בחוד? אחמד קאסום/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

בני יהודה: גיל יצחק

החלוץ הצעיר קרע רשתות במדי קבוצת הנוער וסומן כחלוץ העתיד של בני יהודה לשנים הקרובות. בהיעדר חלוץ איכותי בסגל, צפוי יצחק לקבל העונה דקות משחק רבות, גם בשל חולשתם של אדם הרפקה ואור ברוך שלא מספקים את הסחורה. ליצחק יש כעת הזדמנות מצויינת להצדיק את האשראי שהוא מקבל ואם הוא יצליח להבקיע מחר, לבני יהודה יהיה סיכוי טוב להתאושש מההפסד האכזרי למכבי תל אביב במחזור הקודם.

בני סכנין: מחמוד קנדיל

דווקא עם חלק התקפי כל כך עשיר, השוער של בני סכנין יצטרך להוכיח שגם בחלק ההגנתי יש על מי לסמוך. מול התקפה איכותית כמו זו של בני יהודה, קנדיל יצטרך להיות במיטבו.משחק טוב של השוער יקרין בטחון על ההגנה ויסייע לסכנין לצבור נקודות בעוד משחק חוץ קשה.

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, אמיליאנו פוסקו, רפי דהן, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, יורו לאמין, נס זמיר, אמיר עגייב, גיל יצחק

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאו, עלאא אבו סלאח, אברהם פאס, דדי בן דיין, באסם גנאים, חאלד חלאיילה, חמד גנאים, מוחמד כליבאת, אחמד קאסום, מרקו מרקובסקי (מוחמד גדיר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully