וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - אשדוד: דויד סולארי פוגש את האקסית

החלוץ שהוביל את הקריה לאליפות מגיע לביקור. אחמד סבע יחליף את בדש הפצוע בחוד של ברק בכר (ש', 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 13. 3:4 לאשדוד, 6 תיקו.

* קרית שמונה מעולם לא הפסידה לאשדוד בבית. מתוך 6 משחקים היא ניצחה ב-3 ובעוד 3 היא סיימה בתיקו.

* שי שטרית שורק הרבה יותר פעמים לפנדל לטובת קבוצת החוץ מאשר לטובת קבוצת הבית (26 לעומת 15).

* קלינגר מול קרית שמונה? 75 אחוז שייגמר בתיקו. זה מה שקרה בשלושה מארבעת המשחקים בין המאמן לקבוצה הצפונית. את המשחק הרביעי הוא הפסיד.

* ב-5 המשחקים בין קרית שמונה לאשדוד אין הרבה אקשן: ניצחון אחד לכל קבוצה, שלוש תוצאות תיקו ו1:2 בשערים לאשדוד. וזהו.

לאתר דריבליסט

מאמן מ.ס אשדוד, ניר קלינגר. קובי אליהו
75 אחוז סיכוי לתיקו? קלינגר/קובי אליהו

מפתחות והכנות:

עירוני קרית שמונה:

אחרי שסאגת ליאור לוי ירדה מהפרק והשחקן עבר להפועל תל אביב, בקרית שמונה מקווים שהרוטציה בהרכב לא תוביל לבעיות מול שחקנים אחרים והמועדון יוכל להתעסק רק בפן המקצועי. האווירה בקבוצה מצוינת ואחרי פתיחת עונה שכללה הפסד וניצחון במועדון הצפוני יודעים שהמשחק הקרוב חשוב מאוד בכל הנוגע להצהרת כוונות לקראת המשך העונה. מי שייעדר הוא ברק בדש הפצוע, כאשר את מקומו בהרכב ימלא אחמד סבע.

המאמן ברק בכר מתכנן שני שינויים נוספים בהרכב: אדריאן רוצ'ט ואחמד עאבד יפנו את מקומם לאופיר מזרחי הצעיר ודרקו טאסבסקי. "יש השנה סגל עמוק מאוד וגם שחקנים שנמצאים בכושר טוב ימצאו עצמם על הספסל לעיתים", אמר גורם במועדון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דרקו טאסבסקי שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
חוזר להרכב. טאסבסקי/אדריאן הרבשטיין

מ.ס. אשדוד:

המאמן ניר קלינגר, שניסה לצרף חלוץ עם סיום מועד ההעברות באמצע השבוע החולף, ייאלץ להסתפק בשלב זה בסגל הנוכחי. הוא צפוי לפתוח מחר עם אותו הרכב שהשיג את הניצחון הגדול על מכבי חיפה במחזור האחרון. יאיא פטי וישראל ראש יצטרכו לבלום את התקפת המארחים, כאשר בקישור יפתחו רועי בקל, גיא צרפתי ואלכסנדר דוידוב. הקבוצה תצא היום למלון בצפון בו תשהה עד למועד המשחק.

מי שיעמוד במוקד העניינים במשחק הוא הקשר-חלוץ הארגנטינאי דויד סולארי, שיפגוש את קבוצתו לשעבר, בה שיחק במשך שנה וחצי וכמובן, זכה באליפות. "אני אוהב את העיר, את האוהדים ואת השחקנים ששיחקו איתי", אמר סולארי, "יהיה משחק מאוד מרגש עבורי, כי הייתה לי עונה מדהימה שם ותמיד אמרתי שאזכור אותם עם חיוך, אבל עכשיו אני שחקן של אשדוד ואני צריך לעשות הכי טוב בשביל הקבוצה שלי".

דויד סולארי שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
נרגש מהחזרה לקרית שמונה. סולארי/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: אחמד סבע

החלוץ הוותיק יצטרך להוכיח בהיעדרו של בדש שיש על מי לסמוך בשפיץ. אחרי עונה רוויה באירועים במכבי נתניה, סבע חייב להוכיח שהוא עדיין אחד מהחלוצים הטובים בליגת העל. המשחק הזה הוא בדיוק הרגע להתחיל לפרוע שטרות.

מ.ס. אשדוד: ירו בלו

העובדה שאשדוד לא צירפה בסופו של דבר חלוץ נוסף לסגל אמורה לתת לבלו הרבה ביטחון ושקט לקראת המשך המשחקים, כאשר מקומו בהרכב נראה די מובטח. בלו כבש נגד חיפה והוכיח שההתאקלמות שלו באשדוד הייתה מהירה וטובה וכעת הוא ינסה להכניע גם את ההגנה הטובה והקשוחה של קרית שמונה.

הרכבים משוערים:

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, שיר צדק, דושאן מאטוביץ', וובה בראון, משה אבוטבול, דרקו טאסבסקי, אופיר מזרחי, דויד מנגה, אחמד סבע.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, ג'ואון אושאניוואה, רועי בקל, אלכסנדר דוידוב, דוד סולארי, גיא צרפתי, גדי קינדה, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully