וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-הפועל חיפה: "תפעילו לחץ על פרננדס"

מאמן בית"ר אלי כהן ביקש משחקניו לשים לב לאקס (ש', 20:15, ספ' 1). אצל האורחים קיימת התלבטות בין לירן כהן לעזאם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 69. 23:27 לבית"ר, 19 תיקו.

* בית"ר אירחה 35 פעמים. 7:22 לטובתה בניצחונות, 6 תיקו.

* הפועל חיפה לא ניצחה את בית"ר ירושלים בחוץ מאז נובמבר 2001, אז עשתה את זה עם 2:3. אלי אברבנל כבש צמד.

* זה יהיה המשחק ה-1,400 של בית"ר בליגה הראשונה. עד כה היא השיגה 579 ניצחונות, 403 תיקו ו-417 הפסדים. בית"ר כבשה 1909 שערים וספגה 1560. אחוז ההצלחה שלה הוא 52.9.

* לבית"ר כדאי להיזהר מהמושבה: היא אמנם ניצחה שם במחזור הקודם את מכבי פתח תקוה, ויש לה שם 3 ניצחונות מ-4 משחקים, אבל בפעם היחידה שאירחה, היא סיימה בתיקו 2:2 (עם קרית שמונה, בשנה שעברה).

לאתר דריבליסט

- אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים לפני דובב גבאי שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"הגיעו הרבה שחקנים מצויינים אבל לוקח זמן להתחבר ". אופיר קריאף/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

בית"ר ירושלים ערכה היום אסיפה לקראת המשחק כאשר המאמן אלי כהן אמר לשחקניו: "תפעילו לחץ על דריו פרננדס, הרבה מאוד מהכדורים עוברים דרכו. מעבר לכך, תיזהרו מהמהירות של אבידור ביציאה למתפרצות, הם עשויים להמתין מאחורה ולחכות להזדמנות לצאת למתפרצות איתו".

נציג הבעלים חיים רביבו שוחח עם השחקנים ואמר להם: "התחזקנו במספר שחקנים, אבל שום דבר לא יקרה מעכשיו לעכשיו. מה שיביא אתכם להצלחה זה שכולם יילחמו וייתנו את התחת כמו שהיה במשחק הקודם. זה מה שינצח או יפסיד לכם משחקים. יש פה מרקם חברתי טוב וחדר הלבשה בריא ואתם צריכים לשמור על זה. את אלה שמנסים לפגוע במרקם אני אטפל בהם".

קשר הקבוצה אופיר קריאף אמר לקראת המשחק: "מבחינתנו אנחנו מוכנים ורוצים בדיוק כמו נגד מכבי פתח תקוה, לבוא ולתת את כל מה שיש לנו על המגרש לאורך כל 90 הדקות. עם כל הכבוד לכך שהתחזקנו משמעותית, המפתח בתקופה הזאת הוא לב ונשמה. הגיעו הרבה שחקנים מצויינים אבל לוקח זמן להתחבר והניצחון יבוא קודם כל אם כולם ייתנו הכל על המגרש בדיוק כמו במשחק הקודם".

לפני המשחק תערוך הקבוצה טקס פרידה קצר לדריו פרננדס. גורם במועדון אמר על הטקס: "זה אירוע חובה עבורנו, אנחנו רוצים למצב עצמנו תדמיתית וזה לא פשוט אחרי כל מה שהמועדון הזה עבר. זה טקס של המועדון, מי שלא יכבד את הטקס למעשה לא יכבד את המועדון וכתוצאה מכך אולי המועדון בעתיד לא יכבד אותו". דור מלול צפוי לפתוח כמגן ימני במקום אלי דסה הפצוע. טטה בנגורה ימשיך לפתוח על הספסל עד שייכנס לכושר מלא, כאשר סלליך יפתח במקומו של מלול בקישור.

הפועל חיפה:

מאמן הפועל חיפה שלומי דורה שוחח עם שחקניו לאורך כל השבוע על כך שהמשחק מול בית"ר ירושלים הוא המבחן האמיתי של הקבוצה העונה. דורה ביקש מחניכיו להגיע מרוכזים ולהבין שלמשחק הזה הם לא מגיעים כפייבוריטים. בחיפה מאמינים שהבאז סביב חזרתו של דריו פרננדס לטדי לא ישפיע על השחקן ואולי אף ידרבן אותו יותר. בינתיים הצוות המקצועי מתלבט בין לירן כהן לעאהד עזאם בקישור כאשר עמרי קנדה יחזור להרכב לעמדת המגן הימני.

דנילו ניקוליץ' צפוי לפתוח כמגן שמאלי על חשבונו של עמיר נוסבאום. מהראן לאלה שנמצא בכושר שיא צפוי להיות שוב האס מהספסל כשדלה ימפולסקי יפתח גם כן על הספסל. "זה מבחן אופי חשוב עבורנו", התייחס דורה למפגש. "עד היום היינו פייבוריטים בשני מחזורי הפתיחה והפעם המצב שונה. אנחנו מקווים להמשיך לצבור נקודות כי זו המטרה העיקרית של מחזורי הפתיחה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דריו פרננדס שחקן הפועל חיפה לפני ויקטור מרעי שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
יצליח להתעלות? דריו פרננדס/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

סינטאיהו סלליך (בית"ר ירושלים)

כחודש וחצי רדפה אחריו בית"ר ירושלים ולאוהדים יש ציפיות גבוהות מהקשר שהגיע מחיפה. סלליך אמור להוסיף מהירות וכוח בחלק הקדמי ויחד עם דור מלול ואופיר קריאף לשמור על הצד החזק של הקבוצה, צד ימין.

דריו פרננדס (הפועל חיפה)

הקשר הארגנינאי פוגש לראשונה את האקסית מאז התקרית עם אלי כהן שהובילה לעזיבתו מהקבוצה. מול קהל משולהב ועם הרבה יצרים, פרננדס יצטרך להוכיח שהוא מתעלה מעל הכול כדי להוביל את קבוצתו החדשה לניצחון יוקרתי במיוחד.

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, דור מלול, אנדרס טונייס, ניסו קפילוטו, לנדרי מולמו, שי חדד, אופיר קריאף, אייס קרים, צחי אליחן, סינטאיהו סלליך, איציק כהן.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עמרי קנדה, טאדאס קיאנסקאס, אושרי רואש, דנילו ניקוליץ' (עמיר נוסבאום), דריו פרננדס, יוסי דורה, לירן כהן (עאהד עזאם), נבוישה מרינקוביץ', יובל אבידור, ז'רקו קוראץ' (מהראן לאלה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully