וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "עפ"י החודשים האחרונים, לה פמיליה ניצחו אותי"

20.9.2013 / 13:00

יו"ר בית"ר: "הפערים ביני לבין טביב רחוקים ולא ניתנים לגישור". רביבו לשחקנים: "אטפל במי שמנסה לפגוע במרקם החברתי"

one

בבית"ר ירושלים מורגשת התלהבות גדולה לקראת המשחק נגד הפועל חיפה במושבה (שבת, 20:15, ספורט 1). מדובר במשחק ביתי עבור בית"ר שנאלצת לנדוד מטדי בשל השזרוע שעובר האיצטדיון ותחזור אליו רק במחזור השישי נגד הפועל תל אביב. בקבוצה מתייחסים למשחק הקרוב כמשחק קריטי, שניצחון בו עשוי להזניק את הקבוצה מקצועית ומנטאלית אל עבר החלק העליון של הטבלה, במיוחד שבשבועיים שלאחר מכן תשחק הקבוצה נגד רעננה ורמת השרון: "אנחנו מתרכזים רק במשחק נגד הפועל חיפה אבל כולם יודעים שהמשחק הזה יכול לדחוף אותנו למומנטום חזק מאוד".

נציג הבעלים חיים רביבו שוחח אמש עם השחקנים ואמר להם: "התחזקנו במספר שחקנים, אבל שום דבר לא יקרה מעכשיו לעכשיו. מה שיביא אתכם להצלחה זה שכולם יילחמו וייתנו את התחת כמו שהיה במשחק הקודם. זה מה שינצח או יפסיד לכם משחקים. יש פה מרקם חברתי טוב וחדר הלבשה בריא ואתם צריכים לשמור על זה. את אלה שמנסים לפגוע במרקם אני אטפל בהם".

חיים רביבו נציג הבעלים בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"מה שיביא אתכם להצלחה זה שכולם יילחמו וייתנו את התחת כמו שהיה במשחק הקודם". חיים רביבו/ברני ארדוב

ובינתיים יושב ראש בית"ר ירושלים איציק קורנפיין התראיין היום לרדיו ירושלים ודיבר בין השאר על הפיצויים שמגיעים לו: "חיכיתי עד עכשיו כמו כל בעלי החוב. כולם הגיעו להבנות עם אלי טביב לגבי מה שמגיע להם אבל בנושא שלי לא הצלחנו להגיע להבנות. אני לא רוצה להיכנס לפרטים, אבל לצערי הפערים רחוקים מאוד ממה שאני חושב שמגיע וממה שמופיע בבקרה. זה מסובך ואני לא רוצה להיכנס לפרטים. יש הרבה מרכיבים ועל חלק מהם הייתי מוכן להתפשר, אבל מכיוון שלא נגיע להסכמות זה עבר לשלב של עורכי דין".

על העובדה שנציגי "לה פמיליה" הוזמנו להרמת הכוסית בראש השנה ותלשו תמונות שלו מהקיר, אמר: "כשאני מסתכל על מה שהיה בחודשים האחרונים, לה פמיליה ניצחו אותי. לתלוש תמונות זה לא כזה רלוונטי. השורה התחתונה זאת הבעיה והיא שלא רצו שחקן מוסלמי ולא שחקן ערבי. עכשיו השאלה היא לאן טביב ורביבו ירצו לקחת את הקבוצה בעתיד. אני שומע הרבה אנשים ברחוב שיישבו על הגדר וימתינו לראות לאן הם ייקחו את המועדון הזה ואני מאוד מקווה לטובת בית"ר והעיר ירושלים שהדרך הטובה והנכונה תוביל. זה עניין של חינוך ודרך של מועדון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
איציק קורנפיין, בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
איציק קורנפיין, בית"ר ירושלים/נועם מושקוביץ

קורנפיין הוסיף בנוגע למחלוקות עם בית"ר: "לצערי נותרו מחלוקות. הייתי רוצה לסיים בצורה מכובדת אבל זה לא מתאפשר. דיברתי עם טביב, עם הנציגים שלו ועם חיים רביבו. דיברתי איתו גם יום לפני שפוטרתי והייתה כוונה לנסות להגיע להבנה, אך הפערים כל כך רחוקים ולא ניתנים לגישור. הייתי מוכן להגיע לפשרות, אך ברגע שדרשו פשרות שהן גדולות מדי עבורי, העברתי את זה לטיפול משפטי. אני עדיין מקווה שנגיע להסכמות ללא בתי משפט. אני לא חושב שזה מכובד".

לגבי הדיבורים על תפקיד אפשרי שיקבל בהתאחדות אמר: "אני לא יודע. החלטתי עם עצמי ברגע שעזבתי את בית"ר שאקח את הזמן לחשוב ולקבל הצעות, כולל בנושא ההתאחדות והכדורגל בכלל. אני לא החלטתי עדיין מה אני רוצה לעשות. התפקיד האחרון שעשיתי היה לא פשוט, אני רוצה לבחור נכון. קיבלתי הצעות מעניינות אבל שוב, אני לוקח את הזמן לחשוב".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון. ברני ארדוב
"אנשים לא מכירים את התרומה של אבי לוזון, מה שהוא עושה בתוך המדינה ומחוצה לה והכוח שהוא מייצר לכדורגל הישראלי". אבי לוזון/ברני ארדוב

על העובדה שהקבוצה ויתרה על מרבית הסגל הישראלי אמר: "נעשה פה מהלך חד שהרבה מאוד שחקנים עזבו וזה לא דבר בריא, אבל למען האמת כל שחקן והסיטואציה שלו. לאלי טביב היה קשה מאוד להשאיר את השחקנים האלה בזמן הקצר שהוא הגיע ושחקנים כמו ריקן ומויאל העדיפו הצעות מחו"ל. בסופו של דבר הקבוצה נאבקה בתחתית בשנים האחרונות. אני חושב שגם אלי טביב וגם חיים רביבו עובדים עם חשיבה ובלי לחץ להביא שחקנים מעכשיו לעכשיו ולעשות טעויות. נראה שעשו רכש טוב, רף הציפיות עלה ועכשיו צריך לראות מה יצליחו לעשות עם זה".

על המשבר בכדורגל הישראלי אמר: "המשבר הזה ייפתר. אין שום סיטואציה אחרת כי הקבוצות לא יכולות להחזיק לאורך זמן ללא הסכם עם הטוטו או הסכם שיווק אחר. זה נכנס לעניין של אגו וצריך בסופו של דבר שכולם יורידו מהאגו ויקבלו את ההחלטות הנכונות. בשנים הקרובות המנהלת תהיה גוף מאוד משמעותי ותרכז את כל הנושא הפיננסי. אני חושב שהעליהום על אבי לוזון לא נכון, יש לו הרבה זכויות בכדורגל. לפעמים נוצרת תדמית שקשה מאוד לשנות אותה. אנשים לא מכירים את התרומה של אבי לוזון, מה שהוא עושה בתוך המדינה ומחוצה לה והכוח שהוא מייצר לכדורגל הישראלי. בסופו של דבר יצטרכו כולם לבטל את הנושא של האגו והפרסונה ולהתעסק בגופו של עניין. אחרי כל השנים שאבי לוזון עשה למען הכדורגל, הוא לא ישים את השיקולים האישיים שלו לפני הכדורגל".

- אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים לפני דובב גבאי שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"הגיעו הרבה שחקנים מצויינים אבל לוקח זמן להתחבר והניצחון יבוא קודם כל אם כולם ייתנו הכל על המגרש בדיוק כמו במשחק הקודם". אופיר קריאף/ברני ארדוב

קשר הקבוצה אופיר קריאף אמר לקראת המשחק: "מבחינתנו אנחנו מוכנים ורוצים בדיוק כמו נגד מכבי פתח תקוה, לבוא ולתת את כל מה שיש לנו על המגרש לאורך כל 90 הדקות. עם כל הכבוד לכך שהתחזקנו משמעותית, המפתח בתקופה הזאת הוא לב ונשמה. הגיעו הרבה שחקנים מצויינים אבל לוקח זמן להתחבר והניצחון יבוא קודם כל אם כולם ייתנו הכל על המגרש בדיוק כמו במשחק הקודם".

על שחקני הרכש שהגיעו אמר קריאף: "טונייס בלם ברמה גבוהה. לא צריך יותר מדי אימונים כדי לראות את זה. הוא משחק שקט, הוא פיזי, יוצא קדימה, באמת שחקן שמוסיף לנו הרבה. את סנטי (סינטיאהו סלליך, א.ס) אני מכיר כבר שנים מהנבחרת הצעירה ונדמה לי שכולם יודעים כמה מהירות וכח הוא ייתן לנו וכמובן גם בריאן עם המהירות האדירה שלו ורועי זיקרי. אבל שוב, אין הוקוס פוקוס, אנחנו חזקים יותר אבל דברים לוקחים זמן".

על האווירה הצפויה במושבה אמר קריאף: "ממה שהבנתי צפויה כמות כפולה מזאת שהגיעה במשחק הקודם במושבה וכל שחקן שחושב על זה כבר רוצה לעלות לדשא. אף שחקן שנמצא פה לא נותן כח כמו הקהל, זה תמיד מה שהניע את בית"ר ירושלים ועכשיו שזה חזר כולם רואים את זה ורוצים להיות חלק מזה".

דריו פרננדס שחקן הפועל חיפה לפני ויקטור מרעי שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
" זה טקס של המועדון, מי שלא יכבד את הטקס למעשה לא יכבד את המועדון". דריו פרננדס/ברני ארדוב

לפני המשחק תערוך הקבוצה טקס פרידה קצר לדריו פרננדס. גורם במועדון אמר על הטקס: "זה אירוע חובה עבורנו, אנחנו רוצים למצב עצמנו תדמיתית וזה לא פשוט אחרי כל מה שהמועדון הזה עבר. זה טקס של המועדון, מי שלא יכבד את הטקס למעשה לא יכבד את המועדון וכתוצאה מכך אולי המועדון בעתיד לא יכבד אותו".

דור מלול צפוי לפתוח כמגן ימני במקום אלי דסה הפצוע. טטה בנגורה ימשיך לפתוח על הספסל עד שייכנס לכושר מלא, כאשר סלליך יפתח במקומו של מלול בקישור. קובי מויאל, שעזב בקיץ האחרון את הקבוצה לטובת שריף טירספול ממולדביה, ערך אמש את הופעת הבכורה שלו בשלב הבתים של הליגה האירופית עם 90 דקות ב-0:0 הביתי מול אנז'י מחצ'קאלה הרוסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully