וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "לפעמים אתה מנצח, ולפעמים אתה מפסיד"

מאמנה הישראלי של סטנדרד ליאז' ספג הפסד ראשון העונה דווקא מול אסביירג: "מאכזב מאוד, אבל אנחנו ממשיכים קדימה"

פתיחת העונה החלומית של גיא לוזון הגיעה אמש (חמישי) לסיום עם הפסשד ראשון אחרי 13 ניצחונות רצופים. סטנדרד ליאז' פתחה את דרכה בשלב הבתים של הליגה האירופית עם הפסד ביתי 2:1 לאסביירג הדנית, במשחק בו טל בן חיים פתח בהרכב וקיבל 90 דקות בעוד שדודו ביטון לא נכלל בסגל.

מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל גיא לוזון חוגג, יורו 2013. ברני ארדוב
הפסד ראשון בקריירה האירופית שלו. גיא לוזון/ברני ארדוב

"לפעמים אתה מנצח, ולפעמים אתה מפסיד", סיכם לוזון בסיום המשחק." זה רק כדורגל. בשעה הראשונה של המשחק נלחמנו היטב, אבל למרות שכל השחקנים נתנו 100 אחוז, זה לא היה המשחק הטוב ביותר שלנו. אי אפשר לנצח בכל המשחקים. אסביירג היא קבוצה טובה, ואנחנו מברכים אותם על ההישג שלהם".

"אחרי שספגנו את השער הראשון הדברים השתפרנו מבחינתנו והשוונו ל-1:1", המשיך המאמן הישראלי. "בדקות האחרונות הגענו להזדמנויות לנצח, ולא הקלנו ראש ביריבה כי אנחנו תמיד רוצים לנצח. גם העובדה שאחרי הפציעה של פרדריק בולו נשארנו בעשרה שחקנים כי ביצענו את שלושת החילופים היא לא תירוץ. ההפסד מאכזב מאוד, אבל אנחנו ממשיכים קדימה".

כשנשאל על הרוטציה שביצע בהרכב במשחקים באירופה אמר לוזון: "אמשיך לעשות זאת למרות ההפסד. מבחינתי כל הסגל שלי נמצא באותה רמה, ובמשחק האחרון שלנו באירופה זה עבד מצוין".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully