וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולג'ואן: "השילוב בין דווייט הווארד ללין קטלני"

הסנטר האגדי אימן את השניים בקולורדו והתרשם: "דווייט יכול לשלוט בליגה בקלות". וורלד פיס: "הלייקרס יגיעו לגמר"

קבוצות ה-NBA נערכות במרץ לקראת העונה הקרובה ולאחר קיץ רווי עסקאות, הן מתחילות לגבש את הסגלים. אחת הקבוצות המסקרנות בליגה היא יוסטון רוקטס, אליה הצטרף דווייט הווארד, ואם לשפוט לפי דבריו של האקים אולג'ואן, הרי שהטילים צפויים להיות מלהיבים ואיכותיים העונה.

"ראיתי את העבודה של הווארד ולין בהתקפה והשילוב ביניהם קטלני", אמר סנטר העבר המיתולוגי, שהוליך את הרוקטס לשתי אליפויות באמצע שנות ה-90 ומשמש היום עוזר מיוחד בקבוצה. האקים "דה דרים" עבד עם הווארד ולין במחנה אימון שארך שבוע בקולורדו, ולא חסך מחמאות. "וואו, אנחנו משלבים יחד את המרכיבים הנכונים. כשאתה רואה שחקנים מחויבים להצלחה, זה נותן אפשרות לראות איזה עונה יכולה להיות".

שחקן יוסטון רוקטס דווייט הווארד יחד עם הבעלים לסלי אלכסנדר. רויטרס
אפשר לצפות לעונה טובה. הווארד/רויטרס

"הווארד יכול לשלוט בליגה בקלות, יש לו כל מה שצריך ויש לו מוסר עבודה גבוה", אמר אולג'ואן על הסנטר אותו אימן בעבר באימונים אישיים. על לין, שקיבל לידו סנטר שאיתו הוא יכול לעבוד, אמר אולג'ואן: "עכשיו, כשהוא בקבוצה הנכונה הוא יכול לשחק תפקיד רציני ולהיות אפקטיבי. אין עליו לחץ, כי הלחץ על דווייט וג'יימס הארדן. התפקוד שלו קריטי להצלחת הקבוצה".

בינתיים יש מי שמהמר דווקא על לוס אנג'לס לייקרס כקבוצה שתנצוץ במערב. מטה וורלד פיס, ששוחרר מהלייקרס בקיץ הנוכחי וחתם בניקס, אמר ל-ESPN ניו יורק שלהערכתו קובי בריאנט, פאו גאסול ושאר חבריהם יפתיעו את כולם. "אני חושב שהלייקרס יגיעו עד לגמר", אמר וורלד פיס, "קובי יהיה בריא, הם יוסיפו שחקן טוב לסגל, בום, בום, והם בגמר. אני מאמין בזה. קובי יחזור והוא ישחק כדורסל קבוצתי, ופאו ייתן עונה גדולה".

ג'רמי לין שחקן יוסטון רוקטס מול ניק קוליסון שחקן אוקלהומה סיטי. AP
אין עליו לחץ. לין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully