וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אום אל פאחם קיבלה צ'אנס אחרון להישארות

בית הדין העליון החליט לאפשר לקבוצה להסדיר את ענייניה עד יום שני, גם נס ציונה קיבלה עוד הזדמנות. הבקרה תכריע

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק

בוידאו: סיום הדיון הסוער שהתקיים ביום שלישי

האם מכבי אום אל פאחם בכל זאת תישאר בליגה הלאומית? בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, אליו עתר המועדון אחרי שהוא הורד לליגה א', החליט היום לאפשר לאום אל פאחם להפקיד בבקרת התקציבים צ'ק בנקאי בסך 450 אלף שקלים שפירעונו יהיה מידי, עד יום שני הקרוב (23.9) בשעה 10:00 בבוקר.

אחרי שיקבלו את המסמכים, ראשי הבקרה יערכו את הבדיקות שלהם וישיבו לבית הדין העליון מסקנות. אם בבקרה ישתכנעו שאום אל פאחם יכולה לעמוד בהתחייבויות וכל המסמכים יענו על המתבקש, נראה שהיא תישאר בליגה הלאומית והפועל כפר סבא שנשרה בתום העונה שעברה לליגה א', אכן תשחק בה.

ראשי קבוצת מכבי אום אל פאחם. קובי אליהו
איך זה ייגמר? ראשי אום אל פאחם/קובי אליהו

בהחלטה שלו בעניין, כתב בית הדין של ההתאחדות: "אין לאפשר מסירת צ'ק רגיל, אשר בדיקת פירעונו תארך יומיים-שלושה נוספים. הרשות לבקרה תשלים את בדיקותיה כפי שתמצא לדרוש, בהתחשב גם בהערותינו בהחלטתנו זו, וההבהרות הדרושות לאור החלטה זו, ותגיש דו"ח סופי עם ממצאיה לבית הדין העליון עד ליום שלישי, ה-24.9.13 . על אום אל פאחם לשתף פעולה עם הבקרה, להתייצב ללא דיחוי במשרדי הבקרה התקציבית למסירת כל הבהרה שתידרש ולמסור לרשות לבקרה מידית את כל המידע והמסמכים הדרושים, לרבות, בין היתר, לעניין יעוד הסכומים הנוספים. בעקבות כך יתכנס בית הדין לדיון נוסף ביום שייקבע, על מנת להכריע בשאלת ירידתה של אום אל פאחם לליגה א'".

חשוב לציין שגם אם בית הדין לא יאשר את הישארותה של אום אל פאחם בליגה הלאומית, לא בטוח שכפר סבא תתפוס את מקומה. הסיבה היא שגם סקציה נס ציונה קיבלה היום ארכה להסדיר את ענייניה עד יום ראשון הקרוב, ה-22.9, כשגם במקרה הזה בקרת התקציבים תגיש את המסקנות שלה לבית הדין העליון של ההתאחדות עד ה-24.9. אם אום אל פאחם תורד לליגה א', אבל נס ציונה תגיש תקציב שישביע את רצון הבקרה ובית הדין, היא זו שתתפוס את המקום בלאומית.

כזכור, אום אל פאחם לא הגישה בזמן את תקציבה לאישור הבקרה ולכן הורדה לליגה א' על ידי בית הדין העליון. בקבוצה ערערו לבית המשפט המחוזי שהחזיר את הדיון לבית הדין ובשבוע שעבר נקבע שאום אל פאחם לא תקבל צ'אנס לאישור התקציב ומי שהחוזרה ללאומית היא הפועל כפר סבא. למרות זאת, באום אל פאחם השיגו צו מניעה לקיום משחקה של כפר סבא מול הכח עמידר רמת גן שאמור היה להתקיים ביום רביעי, ובוטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully