וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההיסטוריה בדרך: מונדיאל 2022 צפוי לעבור לחורף

54 מדינות החברות באופ"א החליטו שבלתי אפשרי יהיה לקיים את הטורניר בקיץ הקטארי. פיפ"א צפויה לאשר זאת בחודש הבא

האם המונדיאל של 2022 יערך, לראשונה בהיסטוריה, בחורף? הסיכויים, כך נדמה, גדלים מיום ליום. 54 מדינות החברות באופ"א נפגשו לאחרונה, והחליטו פה אחד כי הטורניר אותו תארח קטאר לא יוכל בשום אופן להתקיים בחודשי הקיץ, וכעת הכדור בידיים של פיפ"א: גוף הכדורגל העולמי צפוי להיפגש בציריך בתחילת החודש הבא, ולאשר באופן רשמי את השינוי ההיסטורי.

קטאר מתכוננת לאירוח מונדיאל 2022. GettyImages
אם לא בקיץ, אז מתי?/GettyImages

"מה שהבנו בפגישה הזאת זה שהגביע העולמי בקטאר לא יוכל להיות משוחק בקיץ, בחום הכבד", אמר סגנן נשיא פיפ"א, ג'ים בויס הבריטי. "כולם הסכימו על זה. עדיין נותרו תשע שנים עד האליפות, ואנחנו מרגישים שפיפ"א צריכה לשבת עם בעלי המניות ולהחליט על פתרון שיגרום מינימום נזק לכדורגל. כולם הסכימו שלקחת אלפי אוהדים לאירוע הספורט הגדול בעולם באמצע הקיץ יהיה בלתי אפשרי. מאוד חשוב שנטפל בזה נכון, ושנקיים מונדיאל בו האוהדים יוכלו ליהנות. בסופו של דבר, צריך ללכת לפי האינטרסים של הכדורגל, ואני משוכנע שזה מה שיקרה. זה יהיה חד-פעמי".

עדיין לא ברור על אילו תאריכים מדובר, אולם בתקשורת העולמית מעריכים שבפיפ"א יעדיפו לקיימו בנובמבר/דצמבר 2022, כדי שלא יתנגש עם אולימפיאדת החורף. בויס נשאל על הנושא, ואמר: "להרבה ליגות באירופה יש פגרות, אבל לדעתי צריך לשחק בסוף ינואר ותחילת פברואר. אני מקווה שפיפ"א תקבל את ההחלטה הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully