וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצרפת: זלאטן איברהימוביץ' האריך חוזה בפ.ס.ז'

על פי "ל'אקיפ", השבדי שם סוף לכל הדיבורים וחתם על חוזה חדש עד 2016. ירוויח כ-15 מיליון יורו לשנה באלופת צרפת

פריס סן ז'רמן שומרת על זלאטן איברהימוביץ'. למרות הדיבורים הרבים בקיץ על עזיבה אפשרית ואחרי משא ומתן שהחל במהלך חודש יולי, מדווח הבוקר (חמישי) עיתון "ל'אקיפ", כי החלוץ השבדי האריך את חוזהו במועדון בשנה אחת, עד 2016. על פי הסיכום בין הצדדים, האלופה הצרפתית תשדרג את חוזהו של זלאטן, שירוויח מעתה 15 מיליון יורו לשנה במקום 14.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. AP
קיבל את מה שרצה. זלאטן איברהימוביץ'/AP

כזכור, איברהימוביץ' נרכש על ידי פריס סן ז'רמן בקיץ 2012 תמורת כ-20 מיליון יורו ממילאן, וכבר בעונת הבכורה שלו בקבוצה הוביל אותה לאליפות שלישית בתולדותיה וראשונה מאז 1994. זלאטן עשה זאת עם 30 שערי ליגה, ובכך הפך לראשון מאז ז'אן פייר פאפן (1990) שמגיע לכמות כזו של כיבושים. פרט לתואר מלך השערים ולאליפות ה-10 בקריירה שלו (כולל השתיים הגנוזות של יובנטוס) השבדי גם נבחר לשחקן העונה בצרפת.

את העונה הנוכחית זלאטן דווקא לא פתח טוב, כשבמאזנו עד כה שער בודד, בניצחון 0:2 על גנגאן. במשחק האחרון של פ.ס.ז', בו היא הביסה 1:4 את אולימפיאקוס במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, החלוץ בן ה-32 אף החטיא פנדל ונראה עצבני כשהשותף החדש להתקפה, אדינסון קבאני, לא מסר לו כמה פעמים. אולי החוזה החדש ירגיע אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully