וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפה קוטיניו ייעדר כשישה שבועות

הקשר הברזילאי של ליברפול נפצע נגד סוונסי ויעבור ניתוח בכתף. חדשות רעות גם לסוסיאדד: גראנרו בחוץ לחצי שנה

פתיחת העונה הנהדרת של ליברפול, שמוליכה את טבלת הפריימרליג עם 10 נקודות מארבעה משחקים, ספגה היום (רביעי) מכה רצינית לאחר שלמועדון נודע כי הקשר הברזילאי המצוין פיליפה קוטיניו ייעדר בחודש וחצי הקרובים. השחקן בן ה-21 נפצע בכתף במהלך התיקו 2:2 עם סוונסי שלשום לאחר התנגשות עם בלם הקבוצה הוולשית אשלי וויליאמס.

שחקן ליברפול, פיליפה קוטיניו. Thananuwat Srirasant, GettyImages
מכה רצינית לליברפול. קוטיניו/GettyImages, Thananuwat Srirasant

לאחר סדרה של בדיקות התברר כי הקשר המחונן ייאלץ לעבור ניתוח שירחיק אותו מהמגרשים לפחות עד תחילת נובמבר, "אחרי שנבדק על ידי הצוות הרפואי של המועדון הוחלט כי קוטיניו יעבור ניתוח ייצוב של נקודת החיבור של מפרק הכתף", נכתב בהודעה הרשמית של המועדון.

כזכור, ליברפול פתחה את העונה בצורה יוצאת מן הכלל כשבשלושת המחזורים הראשונים השיגה שלושה ניצחונות בתוצאה 0:1 על סטוק ומנצ'סטר יונייטד בבית ועל אסטון וילה בחוץ כשעל כל השערים אחראי החלוץ המוכשר דניאל סטרידג'. במשחק החוץ באיצטדיון ליברטי ביום שני הצליחה הקבוצה של ברנדון רוג'רס להפוך פיגור של 1:0 ליתרון 1:2 משערים של סטרידג' ו-ויקטור מוזס שהצטרף מצ'לסי, אך הוולשים השכילו להשוות.

הדבר שמעודד את ליברפול זה היכולת של ויקטור מוזס, החלוץ שהגיע מצ'לסי, שכבש שער בבכורה שלו בליגה מול סוונסי. "היו לו כמה דקות שהמחישו היטב למה הבאנו אותו", אמר ברנדן רוג'רס, "הוא יכול לעבור שחקנים. יש לו עוד מה לשפר מבחינת מהירות וזריזות, אבל השער שלו היה נהדר. הייתה לו סיומת מצוינת, הוא באמת שחקן טוב".

* חדשות רעות גם לריאל סוסיאדד: אסטבן גראנרו, שנכנס כמחליף במשחק בליגת האלופות מול שחטאר דונייצק (2:0), קרע רצועות בברך וייעדר כחצי שנה. גראנרו בן ה- 26, שגדל בריאל מדריד, נרכש על די ק.פ.ר והושאל העונה לקבוצה מסן סבסטיאן, נכנס רק בדקה ה-81, אבל נפצע לפני שריקת הסיום ופונה באלונקה.

שחקן ריאל מדריד אסטבן גראנרו חוגג שער. רויטרס
בימים יפים יותר. גראנרו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully