וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני אוסליבן: "שחקנים מוכרים משחקים, וזה מטואטא"

עולם הסנוקר שוב סוער: סטיבן לי הואשם בהטיה של 7 משחקים ועשוי לספוג עונש הרחקה לכל החיים, אוסליבן הגיב ועורר זעם

רוני אוסליבן עשוי לספוג עונש השעיה או להיקנס, בעקבות הצהרות מעוררות מחלוקות שלו בטוויטר. אוסליבן, אלוף העולם חמש פעמים, התייחס לפרשת סטיבן לי, שנמצא אשם במכירת משחקים וצפוי לקבל הרחקה לכל החיים. "שמעתי על הרבה שחקנים אחרים שמוכרים משחקים בסנוקר", צייץ אוסליבן, "אני מניח שסטיב לי היה פשוט זה שנתפס". כעת בהתאחדות הסנוקר מתעקשים שאוסליבן יחשוף את השמות וידווח על חשד שלו.

סטיבן לי, שחקן סנוקר. GettyImages
מחשיך ענף שלם. לי/GettyImages

עולם הסנוקר רועש בתקופה האחרונה בעקבות האישומים נגד סטיבן לי, מהשחקנים הבכירים בסבב, והשבוע הוא נמצא אשם במכירת שבעה משחקים ועשוי לקבל השעיה לכל החיים. לי, 38, בשיאו מדורג חמישי בעולם, הואשם במכירה של ארבעה משחקים באליפות מלטה ב-2008, שני משחקים באליפות בריטניה ב-2008, משחק אחד באליפות סין הפתוחה ב-2009 ובאליפות העולם ב-2009.

כאמור, גם אוסליבן התייחס לפרשה, בהצהרה שעוררה זעם. "אין לך מה לדאוג, אם אין לך מה להסתיר", צייץ אוסליבן, "אבל יש הרבה אנשים שיש להם מה להסתיר. בגלל זה אין חופש דיבור בנושא... סביר להניח שיקנסו אותי רק כי דיברתי על זה. הם לא אוהבים שעושים את זה. הם מעדיפים לטאטא את זה מתחת לשטיח".

רוני אוסליבן, אליפות העולם סנוקר. GettyImages
שוב מרגיז את החבר'ה בהנהלה. רוני רוקט/GettyImages

בארי הרן, יו"ר איגוד הסנוקר, הגיב בזעם לדברים: "אם יש לו שמות, או אם הוא יודע על מקרים ספציפיים, זו חובתו לדווח על זה. אם לא יעשה זאת, הוא לא עומד במחויבותיו ובחוזה שלו כשחקן. אין טעם לצאת בהצהרות כאלה. או שהוא אומר 'אני לא יודע כלום', או שהוא יודע ואז חובתו לדווח לנו". ג'ייסון פרגוסון, מהתאחדות הסנוקר והביליארד, אמר ש"זה מאוד מאכזב לקרוא את הדברים של אוסליבן. רוני אמר שאנחנו מטאטאים דברים, אבל המקרה של לי הוכיח את ההפך. אנחנו עוקבים אחרי כל ההימורים ברחבי העולם, ואני יכול להגיד שזו לא תופעה רחבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully