וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני פארקר: "זה התואר היחידי שחסר לי"

כוכב נבחרת צרפת חולם על זכייה ביורובאסקט ומתכונן למפגש עם סלובניה וגוראן דראגיץ' ברבע הגמר: "הוא משחק טוב מאוד"

נבחרת צרפת בכדורסל תעלה הערב (רביעי) לרבע גמר היורובאסקט באולם סטוזיצ'ה בלובליאנה מול הנבחרת המקומית בידיעה שהפסד יחסל שוב את החלום לזכייה בתואר אירופי. הנבחרת הצרפתית הגיעה לאליפות ללא כל הקו הקדמי הבכיר שלה, ולא מעט שחקנים לא עמדו בציפיות מהם, ובשמונת המשחקים ששיחקו שחקניו של וינסנט קולה הם הפסידו שלוש פעמים.

מי שכן הגיע לאליפות, ומציג יכולת סבירה בלבד עד כה הוא טוני פארקר, שחוגג אליפות אירופה שביעית ברציפות, "אם נזכה בטורניר זה יהיה נהדר, זה התואר היחידי שחסר לי", אמר פארקר הלילה בראיון מיוחד ל-ESPN, "ב-NBA זכיתי בהכל, אבל בכדורסל האירופי לא. היינו קרובים לפני שנתיים, ואם זה לא יקרה השנה אני אחזור שוב ב-2015 ואנסה שוב. זה הכדורסל, אלה החיים, אם אתה לא מספיק טוב עכשיו, אתה תחזור שוב. אתה חייב להשתפר ולבוא טוב יותר בפעם הבאה".

שחקן נבחרת צרפת טוני פארקר מול שחקן נבחרת בריטניה אוגו אדגבויה. AP
חולם על תואר עם צרפת. טוני פארקר/AP

כאמור, הסגל הצרפתי הפעם חסר מאוד, כשבין היתר חסרים סנטר שיקגו בולס ג'ואקים נואה וסנטר וושינגטון קווין סראפין, "זה נכון שחסר לנו כישרון", אמר פארקר, "אבל אתה חייב לשחק את המשחק, ולדעתי הכימיה שלנו על הפרקט חייבת להיות טובה יותר".

הקרב הגדול של המשחק הערב נגד סלובניה יהיה בין פארקר לרכז הנהדר של הנבחרת המארחת גוראן דראגיץ' שרושם טורניר נהדר עד כה, "הוא משחק טוב מאוד", אמר שחקן סן אנטוניו על רכז פיניקס, "יש לו הרבה ביטחון מאחר והוא משחק בבית. אני ממש שמח בשבילו, שמרתי איתו על קשר טוב מאז שהוא הגיע ל-NBA, כאירופאים אנחנו חייבים לתמוך אחד בשני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully