וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילברט ארינאס יוזמן למחנה האימון של הקליפרס?

כוכב וושינגטון לשעבר, שהקריירה שלו דעכה בעקבות תקרית הנשק המפורסמת, עשוי לעשות קאמבק בקבוצה מעיר המלאכים

התקשורת בארצות הברית מדווחת הלילה (בין שלישי לרביעי) כי לוס אנג'לס קליפרס צפויה להזמין את כוכב וושינגטון וויזארדס לשעבר גילברט ארינאס למחנה האימון שלהם. על פי העיתונאי אלכס קנדי מאתר "הופס וורלד" בקבוצה מעיר המלאכים התרשמו מהיכולת של השחקן בליגות קיץ בארצות הברית ויבחנו אותו בחודש הבא כך שהוא עשוי לקבל חוזה בליגה הטובה בעולם שוב.

הכדורסלן האמריקאי גילברט ארינאס במדי אורלנדו מג'יק. Kevin C. Cox, GettyImages
החבר החדש של כריס פול? גילברט ארינאס/GettyImages, Kevin C. Cox

על פי הדיווח אחת המטרות בחזרה האפשרית של ארינאס היא לאו דווקא להפוך לכוכב של הקבוצה שרוצה השנה להתקדם במעלה הפלייאוף אלא לחזור לליגה בדרך לקאמבק גדול יותר בהמשך. הסגל של דוק ריברס כבר מלא בגארדים מוכשרים כשבין היתר חתומים בקבוצה כריס פול, שאמור ביחד עם ריברס לשמור על ארינאס מלהסתבך שוב, ג'מאל קרופורד, ווילי גרין, דארן קוליסון ומאליק ווינס, כך שהוא לא אמור לקבל יותר מדי דקות משחק.

הקריירה של ארינאס הפכה בשנים האחרונות מסנסציה לבדיחה. אייגנט זירו הגיע לוושינגטון בשנת 2003 והפך לאחד השחקנים המזוהים עם המועדון, אך תקרית הזויה בה נכנס עם רובים לחדר ההלבשה של הקבוצה ביחד עם חברו לקבוצה ג'וואריס קריטנטון והושעה לרוב עונת 2009/10. לאחר מכן עבר לאורלנדו, אך לא החזיק יותר מדי זמן מעמד ושוחרר. את עונת 2011/12 סיים בממפיס הפצועה כשחקן ספסל. בעונה שעברה שיחק ארינאס במדי שנגחאי שארקס מהליגה הסינית ורשם 20.7 נקודות ו-7.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

צפו בביצועי ארינאס מהליגה הסינית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully