וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה: "עמאשה הגשים חלום, לשבת ביציע ולקבל משכורת"

18.9.2013 / 7:02

במכבי חיפה עוברים להתקפה על החלוץ: "הוא לא רוצה לשחק כדורגל". מקורביו השיבו: "אם צריך, יישב ביציע עד ינואר 2015"

one

"ויאם עשה אתמול מעשה של חוסר שיקול דעת. הוא היה צריך לעבור לאשדוד כי פה הוא לא יראה דקה גם אם לא יהיה חלוץ בסגל. הוא הגשים את החלום שלו - לשבת ביציע ולקבל כסף. כדורגל הוא לא רוצה לשחק". כך תקף אתמול בכיר במכבי חיפה את החלוץ ויאם עמאשה, זאת על רקע הפרסום בוואלה! ספורט לפיו עסקת העברתו למ.ס אשדוד התפוצצה קצת יותר משעתיים לסיום ההעברות. מקורבי השחקן הגיבו לידיעה ואמר אמש: "אם צריך, ויאם יישב ביציע עד ינואר 2015. אף אחד לא יחליט מה טוב בשבילו".

במועדון רותחים על ההתנהלות של השחקן, ואתמול הבהירו כי יישב ביציע עד ינואר ואז יעזוב לקבוצה בישראל, או שיימכר לקבוצה בחו"ל כעת, אחרת הוא ימשיך לשבת ביציע עד תום העונה. אותו בכיר תקף ואמר: "כל אדם הוא אדון לעצמו ואחראי למעשיו. ויאם עשה טעות גדולה כשלא הסכים לעבור לקרית שמונה, באר שבע או כל קבוצה אחרת שרצתה אותו. כבר בעסקת אלעד גבאי הצענו לו ללכת, אבל הוא התעקש. זה היה משחק מטופש של אגו וחבל, כי הוא בוחר להמר על הקריירה שלו והוא כבר לא ילד".

בחיפה כעסו לנוכח העובדה שעמאשה סירב לקבל את החוזה שלו במועדון ודרש כ-180 אלף דולר לעונה. הסכום הזה לא היה מקובל על ראשי אשדוד, שם סיפרו אתמול לראשי מכבי חיפה כי השחקן לא באמת רצה לעבור לקבוצה והתנהלותו הייתה "למראית עין".

לידיעה הראשונית על החלטת עמאשה להישאר בחיפה

ויאם עמאשה, שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
התנהלות למראין עין? ויאם עמאשה/ברני ארדוב

אפשרות: איציק כהן יחזור העונה לסגל

הבלם איציק כהן לא עבר אתמול לעכו ויישב ביציע, אבל דווקא בגזרה שלו ייתכן שתהיה התפתחות מעניינת. סארי פלאח פצוע, ואנדריי פיליאבסקי משמש כבלם שלישי. במקרה של הרחקה או פציעה ממושכת של בלם אחד או יותר אריק בנאדו ישקול להשיבו לסגל.

הקבוצה תמשיך היום בהכנות לקראת המשחק מול אלקמאר, כשאחר הצהריים תקיים את מסיבת העיתונאים הרשמית. טאלב טואטחה שוב לא התאמן אתמול ולא ולא יהיה בסגל למשחק. יחד עם זאת, בחיפה מעריכים שייתכן שיהיה כשיר למשחק ביום שני נגד מכבי תל אביב. כפי שפורסם אתמול גם אסמעיל ריאן יישב ביציע. גם סארי פלאח וג'אבר עטאא הפצועים, שייעדרו תקופה ממושכת מהמגרשים, לא בסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי חיפה, איציק כהן. קובי אליהו
ישוב לסגל? איציק כהן/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully