וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: התפוצצה העברת עמאשה לאשדוד

17.9.2013 / 16:55

השחקן הציב דרישות כספיות חדשות ויישאר ביציע. בנאדו ערך אסיפה: "לאלקמאר התקפה מהירה". שיימן יעזור בהכנות?

one

ויאם עמאשה יישאר במכבי חיפה ולא יעבור לפני סגירת חלון ההעברות. החלוץ קיבל הצעה לחתום על חוזה ארוך טווח באשדוד, אבל הציב דרישות חדשות ברגע האחרון והמגעים פוצצו. עוד לפני כן נפגש נשיא אשדוד ג'קי בן זקן עם ראשי מכבי חיפה והציע מיליון שקל תמורת כרטיס השחקן, בעוד יעקב שחר דרש חצי מיליון יורו. בין המועדונים חלה התקרבות במהלך היום, אבל השחקן טרפד את המעבר.

מקורבים לעסקה טוענים כי אם עמאשה לא יחזור בו מהתנאים שהציב הוא יישאר במכבי חיפה ויבלה את החודשים הקרובים ביציע. במקביל למגעים עם אשדוד, החלוץ חיכה להצעה מהפועל תל אביב, אך זו החליטה לרדת ממנו.

ויאם עמאשה מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הכעיס את אנשי חיפה. עמאשה/אדריאן הרבשטיין

"מדובר בקבוצה מסודרת, שמנסה לפתח משחק כדורגל התקפי. ההתקפה של אלקמאר מהירה ומסוכנת. הם קבוצה טובה, גם אנחנו קבוצה טובה ואפשר לנצח אותם. זה יהיה קרב טוב. בווידאו אפשר לראות איך הם מניעים את הכדור באופן מסודר מאחור ומגיעים למצבים. גם אסטרה הייתה קבוצה חזקה וידענו להתמודד איתה". כך אמר מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו לשחקני הקבוצה באסיפה שקיים לקראת המשחק ביום חמישי נגד הקבוצה ההולנדית (22:05, ספורט1 וספורט1 HD). בצוות המקצועי מתכוונים לזמן לשיחה את המגן שמואל שיימן, שמכיר את הקבוצה ההולנדית היטב.

המאמן ישים דגש על יוהאן ברג גודמונדסון, החלוץ האיסלנדי של אלקמאר שהדהים בשבוע שעבר את נבחרת שוויץ עם שלושער שכבש מולה ב-4:4 המטורף, זאת לאחר שספגה רק שער אחד בששת משחקיה הקודמים. שחקנים בקבוצה הודו לאחר האסיפה שהחלוץ בן ה-22 "הוא האיש המסוכן בהתקפה של אלקמאר, ועליו בעיקר צריך לשים את הדגש". שחקן מסוכן נוסף שקיבל דגש באסיפה הוא החלוץ האמריקאי ארון יוהנסון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יוהאן גודמונדסון שחקן אלקמאר. רויטרס
שחקנים בחיפה אמרו: "הוא האיש המסוכן בהתקפה של אלקמאר, ועליו בעיקר צריך לשים את הדגש". גודמונדסון/רויטרס

לפני האימון התברר שהקשר איסמעיל ריאן סובל ממתיחה במפשעה. בבדיקה שנערכה התברר כי הוא יזדקק למנוחה מוחלטת של מספר ימים ולא יהיה בסגל למשחק. המגן טאלב טואטחה ערך אימון חלקי בלבד וספק גדול אם יוכל לשחק. נכון לשעות הבוקר, שמואל שיימן הוא זה שיפתח בהרכב.

ועוד בנושא הפצועים: הקשר ג'אבר עטאא נפגש עם רופא מומחה על מנת לאבחן את חומרת הפציעה ממנה הוא סובל. הממצאים: השחקן ייעדר בכל מקרה תקופה ממושכת מהמגרשים, משום שהוא יזדקק לטיפול תרופתי, זריקה אחת לשבוע, במשך חמישה שבועות. לאחר מכן יוחלט האם יעבור ניתוח או יחזור בהדרגה למגרשים. אם יצטרך ניתוח, עטאא עשוי להיעדר מספר חודשים נוספים מהמגרשים. במכבי חיפה אמרו אתמול כי ימתינו בסבלנות לחזרה של הקשר הצעיר, עליו בונים במועדון לטווח ארוך.

שמואל שיימן מכבי חיפה מול שמעון אבוחצירא עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
המרגל של בנאדו. שיימן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully