וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מכבי תל אביב הביסה את הפועל ירושלים 61:84

אחרי הניצחון על מכבי ראשל"צ, הצהובים של דייויד בלאט התעללו ביריבה מהבירה. ג'ו אינגלס הצטיין עם 22 נקודות

צילום: ניב אהרונסון עריכה: יותם בן-דוד

פתיחת העונה הסדירה של ליגת העל עוד רחוקה, אבל עושה רושם שמכבי תל אביב של דייויד בלאט מתחילה להתחבר. אחרי הניצחון במשחק ההכנה הראשון על מכבי ראשון לציון, התעללה הערב (שלישי) סגנית האלופה ביריבתה המרה, הפועל ירושלים, והביסה אותה 61:84. הצהובים קיבלו בחזרה את יוגב אוחיון, אך הופיעו ללא טייריס רייס וריקי היקמן שעדיין לא התאמנו, וללא שון ג'יימס, אלכס טיוס ויובל נעימי המחלימים מפציעות. ירושלים לעומת זאת העלתה לראשונה את יותם הלפרין, שפגש את קבוצתו לשעבר.

צפו בתקציר המשחק באדיבות אתר מכבי תל אביב

ללא השחקנים החסרים, העלה בלאט את ג'ו אינגלס, סילבן לנדסברג, דווין סמית', ג'ייק כהן וסופוקליס שחורציאניטיס בחמישייה. אינגלס פתח חם מחוץ לקשת והטיס את הצהובים ליתרון 8:20 כבר בפתיחה. ירושלים לא הצליחה להיכנס לעניינים, בעוד מן העבר השני הוליכו אוחיון ולנדסברג את קבוצתם ליתרון 11:27 בסיום הרבע הראשון. התל אביבים המשיכו לדהור, ואל המחצית הגיעו ביתרון 28:53.

ג'וש דאנקן נאבק להחזיר את ירושלים למשחק, אבל גם הוא לא ממש הצליח להושיע, ובסיום הרבע השלישי זה 44:70. הקבוצה של בראד גרינברג התעשתה מעט ברבע האחרון ורצה ל-5:13 כדי לצמק מעט, אבל פניני ואינגלס שמרו את קבוצתם הרחק מלפנים בדרך לניצחון המרשים.

אינגלס סיים עוד משחק נהדר עם 22 נקודות, דווין סמית' קלע 17 והוריד 8 ריבאונדים, יוגב אוחיון (8 אסיסטים) וסילבן לנדסברג קלעו 9 נקודות כל אחד, שחורציאניטיס וכהן תרמו 7 נקודות כל אחד. עוד קלעו למכבי: בן אלטיט 6, גיא פניני 5, ארד הררי 2. הרבו לקלוע לירושלים: ג'וש דאנקן 20, פרחובסקי 11.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשיכים להרשים. אינגלס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully